als je in het profiel van Stef (hierboven) kijkt bij Levi dat is petit haar eerste veulen, dan zie je dat dit veulen toch wel meer van pappa heeft mee gekregen
Ook hier van harte gefeliciteerd met deze prachtige jongeman natuurlijk! Kom maar op met die droogfoto's; het is er prachtig weer voor vandaag!
gefeliciteerd, mooie vlotte bevalling, lekker gaan genieten van nu, altijd schattig he die veulen foto`s.
Nogmaals van Harte met deze knapperd, hij is echt leuk!!En al zo vertrouwd...Weet zeker dat je er een super paard aan gaan hebben...
Gefeliciteerd! Ik vind hem echt knap.Moeders heeft echt haar stempel er op gedrukt, maar vind haar koppie veel van Baggio weg hebben.
Wat een prachtig veulentje! Vooral foto 4, normaal likt mama toch de beeb af Gefeliciteerd alle mama's, tante's en oma's
Leonoor schreef:Karin heeft mijn camera, die ga ik vanavond ophalen, dus dan zullen er weide/droogfoto's komen
Wat een lekker ding zeg ! Van harte gefeliciteerd En vandaag heerlijk weer om voor het eerst naar buiten te gaan ! Dat heet Petit gewoon zo gepland !
Ik vind het echt een super mooi veulentje Echt super gefeliciteerd en de naam vind ik ook echt mooi!Heel veel plezier met hem hoor