Ik zie dit topic nu pas maar je hebt wel een erg mooie Dayano. Wij zelf hebben er ook 1, een Dayano x Lear Fan en die kan ook erg lichtvoetig lopen. Hij is nu wat overbouwd maar ziet er verder wel mooi uit. Heb je alweer nieuwe foto's van hoe ze er nu uitziet.
Ik heb jou ook gepm't. (wist niet dat je hier een bericht had geplaatst)
De jouwe kende ik stiekem al... had hem hier al gespot op bokt. Ik vind hem echt te gek. Ook heel chique maar met flinke bespiering. Daar houd ik persoonlijk erg van.
Surprise is op het moment niet een beetje overbouwd maar enorm, als dat maar goed komt... hihi.
Ik zal van het weekend nieuwe foto's maken want dat is er de laatste weken niet van gekomen door het slechte weer. Verwacht alleen geen hoogstandjes van mij want ik en een camera. Ik zal mijn vriend wel vragen worden ze misschien nog wat mooier hihi.
Heel erg bedankt. De merrie, Daisy, is niet van mij hoor... Ik heb Surprise gekocht bij de Bemi Hoeve te Hoogeloon en tja mams is 23 jaar en dat zie aan haar maar ze doet het nog steeds kei goed. Ze is nu drachtig van Andretti, dus ben heel benieuwd. Dat wordt wel haar laatste veulen want dan mag ze met pensioen
die duitse bloedlijnen doen het toch super hé ... Ken een pracht van een sandro classic zoon.... Inmiddels ruin maar dat zie je er niet aan als je hem ziet lopen...