Heb nu even iets meer tijd om te reageren...
Katja schreef:Ik vind d'r echt heel gaaf Antoinette. Zo te zien kan ze heel fijn bewegen en volgens mij wordt het een mooi type.
Ze begint (gelukkig) steeds mooier te worden en qua bewegingen lijken we niets te klagen te hebben inderdaad.
MacavityL schreef:Wat wordt ze gaaf! Nu nog het veulenvachtje eraf en dan komt er (hopelijk) een mooi donkerbruin veulen onderuit die met alle vier de voetjes van de vloer kan draven
Jaja, langzaam aan gaat het wachtje eraf....onder het babyhaar van de benen komt mooi zwart tevoorschijn en halsje ook mooi donker.
Emmaa_ schreef:Wat een prachtig veulen, en prachtige foto's !.
Ik ben zeker fan van dit veulen en ga het ding zeker volgen!.
Ben zo benieuwd hoe deze zich gaat ontwikkelen!
Ik ben en blijf ook benieuwd hoor...je weet nooit precies hoe ze eruit gaat zien...hopelijk blijft ze zich ontwikkelen zoals ze nu doet...steeds een stukje mooier
Natalie1993 schreef:Foto's zijn idd er mooi en super veulen... Wat voor een camera heb je gebruikt?
Ik heb de foto's niet gemaakt
EngeltjeS schreef:wow.... *valt bijna stil*
Wat een heel mooi prachtig veulen!
Veel plezier nog met foto's maken van dit plaatje!
Niet stil vallen hoor
Moet inderdaad zelf ook nodig weer foto's maken, alleen is dat niet zo makkelijk...ik moet ook meteen zorgen dat ze zich een beetje tonen...dat ik combi met foto's maken is geen grapje.
Daarom vraag ik regelmatig of anderen foto's voor me willen maken...mag ik erachter aan rennen
proudmama schreef:Wat is ze mooi,Als ze nu net zo lief is als ze mooi is
![]()
![]()
Dat is ze ook wel hoor Antoinette ,ze is alleen een beetje ondeugend af en toe en dat mag
Vanavond was ze lief....
Sparkx schreef:Wat een werkelijk prachtig veulen!![]()
Ik denk dat ik het veulen kom halen haha
Ja dááág...zeg lekker toch niet waar ze staan...deze is NIET te koop of op te halen
Mireille1970 schreef:Damn Antoinette je hebt echt een kanjer in huis!!!
Zuinig op zijn en vooral genieten en trots op zijn!
WAUW
Zuinig ben ik op haar...ben alleen weleens bang dat ik het mooie eraf kijk
Idra schreef:Wauw, wat een prachtig diertje, daar ga je nog veel plezier aan beleven
Dank je! Ik hoop zeker dat we veel plezier met haar gaan bleven...in positieve zin

.