Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

fokfanaat schreef:wat ook weer nergens op slaat, het veulen wordt er niet minder of beter van of er goede of slechte fotoos van zijn.
Nu is mijn veulen waardeloos, als ik die 2 fotoos eruit had gehaald was het wel een goed veulen geweest??????
fokfanaat schreef:wat ook weer nergens op slaat, het veulen wordt er niet minder of beter van of er goede of slechte fotoos van zijn.
Nu is mijn veulen waardeloos, als ik die 2 fotoos eruit had gehaald was het wel een goed veulen geweest??????
Suzanne F. schreef:Tja maar dat is het gevaar van foto's...
Nico zn halsje toont hier ook wat minder, in het echt heeft hij echt een mooi halsje, ook qua aanzet. Foto's vertekenen soms gewoon.
Lotje is in het echt ook mooier dan hier op de foto's, hier toont ze wat lomp vind ik.

Desire schreef:Wat een plaaaaaaatje zeg, die onderste galopfoto is echt prachtig! Sjoert heeft weer goed zijn best gedaan
Hij is goed aan de maat he!
! zoals ik graag een paardje zou willen, 4 witte sokken aan en een witte verfkloder op zijn hoofd

Yeahhhh, foto's van je kleine vent!