Haha geweldig filmpje! Je ziet Eowyn echt zo van: "Ieuwl! Nat! Ieuwl, het komt op me af! Maar mn mama gaat er ook in..Nou vooruit, ik dan ook maar.." *Huppelt omzichtig de golven in*
Wauw, wat een gewéldige foto's! Wat moet dat genieten geweest zijn. En wat zijn die twee hummels stoer zeg! Zeker mevrouw vd Hoogeband, nieuw Olympisch talentje?
wat een onwijs leuke foto's whah de afgelopendagen ben ik ook op het strand geweest met mijn fjord hij was eerst zo bang voor water , en nu het grootste engste waterdinges daar gaat hij in.. Maargoed , ook hele leuke veulens CiaoO
Heerlijk om te zien dit zeg. Ik kom er jammer genoeg nu niet aan toe met Serada maar had het ook graag gedaan. Jullie hebben met z'n alle super peerdjes
Zucht.... 't was eindeloos gaaf!!! Hoop dat je het niet erg vind Irene, maar heb de foto's in de fotogalerij van mijn website geplaatst.... Zit nog steeds na te genieten.... En hier nog 1 die blij zal zijn als het spulletje weer thuis is....
.... En hier nog 1 die blij zal zijn als het spulletje weer thuis is....
Nou gelukkig zijn er dan 2 blij. Hier iets minder natuurlijk haha nee hoor geniet er nog maar van. Straks kunnen wij nog heel lang genieten van ze. En komen er vast nog meer van zulke plaatjes.
En het is al een luxe voor jullie he? Om zo vroeg de ontwikkeling van je eigen veulen mee te kunnen maken.... Meestal begint het pas met een 5 maanden of half jaar en jullie hebben er nu al vroeg van kunnen genieten
Ja dat mag je wel zeggen ja. Wie maakt dat nu mee als het je eigen veulen nog niet is. Ik vind het super zo die twee bijelkaar. Ik ga zo nog is kijken af ze alle regen overleefd hebben vannacht.
Ilona, heb haar zoals je wel weet met heel veel liefde bij jullie achtergelaten .. is toch ook uniek dat je je veulen al zo jong kunt leren kennen ... maar ga er zelf ook nog even lekker een paar maandjes van genieten en laat haar dan over aan jouw goede zorgen !
Zit hier zelf nog steeds na te genieten van foto's
Laatst bijgewerkt door Keeva op 12-08-08 23:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Inmiddels zijn de veulens voor de tweede keer naar het strand geweest en bleek ook King zich te ontpoppen tot een Hoogebandje-in-de-dop ... ... goed voorbeeld doet volgen !