Gefeliciteerd, plaatje hoor!Wat dacht je van Holly, Heather, Heatcliff, Hutchense, Heaven, Honey, Honora (van Honor)
wat een dotje maris, gefeliciteerd!!! prachtig meiske, maar 't is geen paardje hoor... maar een lama, , die laatste 2 foto's...nee die lijkt weer op d'r mams he.... en namen verzinnen doe je zelf maar.... :p met een G vond ik al een crime!
mariska van harte! wat een mooi meisje zeg!alles zal wel goed komen eigenlijk geef ik deze naam nooit weg maar vooruit:Hiba arabisch betekent geschenk van god..mijn shetlander heeft deze mooie naam
wouw wat een knappe meid zeg ierse namen met H zijn er niet zoveel, dit zijn twee jongensnamen:Haley - from a word meaning "ingenious." Hoyt - from a word meaning "spirit" or "mind." maar Haley kan ook voor een meid vind ik en Hoyt kan je Hoyta van maken Heiro bestaat ook -> Heiraof Honora afgeleid van Honorious (Honour)
Wat een aparte kleur zeg, echt een lekker ding Naam.. hmm...Honey Heeft een beetje een honingkleurtje, en honey betekent ook nog eens schatje
Ze is prachtig zeg, maar dat kan ook niet anders met zo'n mooie mama en papa. Ben verliefd, wel veel foto's maken he.
Dank jullie wel!!Wat vinden jullie van de naam Hazy?Op zich wel heel toepasselijk qua kleur...(heb meteen het liedje "Hazy shade of Winter" opgezocht op youtube want daar moest ik meteen aan denken )