@Nd: ja, ze is nu best wel sociaal . @Dees: Nu is het nog best grappig . @sannah: ja, van wie anders,hihi. Heeft papa Houston goed gedaan. Tamaar,bedankt. Wanneer kom je haar eens live bekijken? @SteffiiY:ja, het is een echte,grillige Houston-bles. @Wasilij: dank je wel!
Papa Houston heeft het inderdaad goed gedaan wat een Getup, leuk veulen en als ik zo naar haar ogen kijk is het een boefje.... en niet te vergeten haar Houston achterbeentje... wow.... wees er maar zuinig op....
Pappie Houston heeft het inderdaad goed gedaan, en ze heeft net zo'n ondeugende blik in haar (grote) ogen. Het ziet er inderdaad naar uit dat ze best leuk kan lopen!
Laatst bijgewerkt door Getup op 30-06-08 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Zozo, ze wordt steeds knapper, getup En een echt Houston-achterbeentje, wees er maar trots op (dat heeft die van mij geloof ik niet ) Ben benieuwd naar de foto's over 3 jaar
@Krackertje: dat was ik zeker van plan,, en ze heeft idd een heerlijk smoelwerk . @Nowornever: ik doe mn best, ik hoop dat ze ook zuinig op zichzelf is! @Minnie_muis: je bent van harte welkom om langs te komen,hoor! Hebben jullie nog veulens dit jaar? @Mel: ze heeft idd een erg sprekend hoofd. @Sjors: ook bedankt! Ja, het is jammer dat het mijn merrie niet is, zou er graag nog een veulentje van hebben. Haar 1e veulen (v Gribaldi) is een heel goedbewegend dier en heel losjes, terwijl hij ook graag wil werken. En deze is ook niet verkeerd tot nu toe.