Daar zijn we weer!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Redneck

Re: Daar zijn we weer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-08 22:25

Hij is ook heel lief. En nergens bang voor, de kleine dondersteen! Whizper is wat terughoudender, die kijkt eerst de kat uit boom...echt een meisje Knipoog

Mikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 09:18

Nou, ik heb ze gisteren in het echt mogen bewonderen en het zijn beide prachtige veulens!
Bixie is een echte knuffel en bleef mooi liggen in de wei toen we eraan kwamen.
Maar die Whizper....wat een prachtig gebouwd meisje is dat Vingers aflikken

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 11:39

Ja, ze is knap Cool

Ik vond trouwens nog een foto van haar volle zus van vorig jaar, Hollys Whizcription (Whizzy), in eenzelfde houding als een foto die ik pas van Whizper heb gemaakt.

Ter vergelijk:

Whizzy:
Afbeelding

Whizper:
Afbeelding

Whizzy was ten tijde van de foto al ietsje ouder dan Whizper nu, maar er zijn toch wel overeenkomsten...

zomon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 18:48

Wat leuk dat je 2 bijna gelijke foto's hebt. Lachen Heb ze gelijk maar even opgeslagen voor in het album. Cool

Wel leuk dat er toch wat verschil qua karakter tussen die 2 is. Whizper, een kat uit de boom kijk type en haar zus een wat is dat,dat wil ik zien type.

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 09:30

Ja, grappig hè? Whizzy lijkt wat dat betreft op paps en Whizper lijkt op mams. Maar toch ook niet helemaal, want af en toe is ze wel in voor een knuffelpartij en dat heeft Senora eigenlijk niet...

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 11:05

Zoek de 5 verschillen!! Wat grappig zulke foto's!!
En ook dat je van dezelfde ouders dan toch zo 2 verschillende karaktertjes kan krijgen he!

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 12:20

Ja, ik ben ook zeer benieuwd hoe ze allebei uitgroeien en of ze op volwassen leeftijd overeenkomsten hebben. Daarom houden we ook zo graag contact met de kopers van onze veulens, kun je het allemaal zo mooi volgen!

zomon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 12:30

Redneck schreef:
Ja, grappig hè? Whizzy lijkt wat dat betreft op paps en Whizper lijkt op mams. Maar toch ook niet helemaal, want af en toe is ze wel in voor een knuffelpartij en dat heeft Senora eigenlijk niet...

Tjee, dan is Whizzy echt paps ja. Die moet je elke keer weer wegduwen omdat ze weer aandacht wil hebben en geknuffeld wil worden.Mevrouw is altijd haantje de voorste maar wel gehoorzaam ( ze blijft niet doordrammen) en snapt alles best snel.

Zijn er nog meer verschillen? Haha!

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 12:57

Buiten de kleur niet, nee. Whizper is al net zo'n bonkje als Whizzy was! En ook zij heeft de oogjes van Kelo. En ze is net zo lief als haar zus. Ook Whizper heeft nooit geprobeerd te schoppen of te bijten (wat veel veulens toch even proberen in het begin...).

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 13:15

Redneck schreef:
Ja, ik ben ook zeer benieuwd hoe ze allebei uitgroeien en of ze op volwassen leeftijd overeenkomsten hebben. Daarom houden we ook zo graag contact met de kopers van onze veulens, kun je het allemaal zo mooi volgen!

Ja zeker, ik hoop ook dat ik blijf horen hoe het met Maestro gaat!! Heb laatst eindelijk een foto van hem gehad, hij is echt al zo veranderd!

Overigens... Jullie veulens zijn toch allemaal even braaf vind ik hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 13:53

wat een snoetjes Lovers en lekkere billen! Vingers aflikken

*meer meer meer* Haha!