Onze kleine spring-in-t-veld! 4,5 dag oud

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre

Re: Onze kleine spring-in-t-veld! 4,5 dag oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 23:57

Hihi, wat een vrolijke dame, die heeft wel lol in d´r leventje zo te zien Haha! !

Destiny02 schreef:
ArabianRanch schreef:
Laat jij het halstertje 's nachts om ?? (of lees ik het nu verkeerd)

Ja, dat heb ik in ieder geval wel 1 nacht gedaan. Daar kan ze nergens aan blijven hangen, en buiten ben ik erg bang dat ze ergens aan blijft hangen. En Destiny probeert (ook over de draad) andere paarden nog wel eens aan het halster vast te pakken Bloos

Ik zou zeker ´s nachts geen halstertje omdoen, levensgevaarlijk!!! Ze kan op die manier ook met een achtebeentje in het halster blijven hangen Scheve mond .
Je gaat denk ik toch wel iedere dag even bij moeder en kind kijken? Dan is het al voldoende als je d´r het halster een uurtje omdoet als je er bent. Na een paar dagen weet ze niet beter en zal het ook geen probleem meer geven Knipoog .

xMelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 08:04

Wat een schatje!
Leuke plaatjes hoor!

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-08 15:02

angelaatjuh schreef:
wat een leukerd Haha!
@stitchlover; ik denk zo zo te zien dat ie liever springpaard word Huilen van het lachen

of allebei Tong uitsteken

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-08 15:39

Sterre schreef:
Destiny02 schreef:
Ja, dat heb ik in ieder geval wel 1 nacht gedaan. Daar kan ze nergens aan blijven hangen, en buiten ben ik erg bang dat ze ergens aan blijft hangen. En Destiny probeert (ook over de draad) andere paarden nog wel eens aan het halster vast te pakken Bloos

Ik zou zeker ´s nachts geen halstertje omdoen, levensgevaarlijk!!! Ze kan op die manier ook met een achtebeentje in het halster blijven hangen Scheve mond .
Je gaat denk ik toch wel iedere dag even bij moeder en kind kijken? Dan is het al voldoende als je d´r het halster een uurtje omdoet als je er bent. Na een paar dagen weet ze niet beter en zal het ook geen probleem meer geven Knipoog .

Ik heb het halstertje 2 nachten om gehad, omdat ze er niet zo makkelijk aan wilde wennen. Ik had het halster wel zo strak (niet té strak) dat er geen beentje tussen kon. Dus waarom zou het dan nog gevaarlijk zijn? Inderdaad als het zo zit dat ze er in kunnen blijven haken, is het gevaarlijk, maar zo als ik hem nu had?

Natuurlijk ga ik iedere dag (meerdere keren) bij ze kijken. En na die 2 nachten is ze er zo aan gewend, dat het verder super gaat. Nu heeft ze het halstertje alleen nog om met binnen en buiten zetten.