Heb zelf bijna een jaar een Du Bois verzorgd, aparte lichtbruine kleur met ook een aalstreep. Zeker de foto van die kont dat is echt precies eender

Nogmaals gefeliciteerd leuk koppie zit erop.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

We hebben hier ook wel eens zo'n kleur gehad, ook met een donkere streep over de rug. Ook krijgen we wel eens donkere vossen met een zwarte streep over de rug.
Allemaal apparte kleuren, maar meest is toch vos. Rode oogjes hebben de vosjes hier ook veel. 

. Ik denk dat jouw veulentje geen echte palomino is, eerder iets met wildkleur of neigend naar zijn moeders kleur gezien de aalstreep. Echte palomino hebben nl geen aalstreep. Maar als ze gaat ruien komt de ware kleur vast wel tevoorschijn . Ik heb mijn merrie alweer laten dekken door die mooie Don Carino! En bij du Bois hebben ze ook verschillende palomino's van Don Carino du Bois , die zijn verschrikkelijk mooi, vooral uit de moeder van Djamai du Bois is een prachtig veulen gekomen
Ik teken ervoor om er nog zo eentje te krijgen.
Ik kom morgen zeker weer, of ik nou ziek ben of niet! 
ik zie je morgen naja ik moet theorie examen doen

shannen6 schreef:Super mooi veulen en leuke foto's!![]()
Vannochtend toen ik er zag huppelde ze al vrolijk in het rond

er is weer een superr lekkerding op de aarde 

echt zo een ander veulen

marjolein88 schreef:De laatste foto's zijn ook leuk Lin ! Ik kom misschien volgende week even kijken als je dat leuk vindt !