Kajanus schreef:Gefeliciteerd, ziet er mooi uit en moeders mag er ook zeker wezen.
Leuk voor jou een merrieveulen
Ze wordt nu gedekt bij Rhodium... "Nieuwe ronde nieuwe kansen" Kajanus
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kajanus schreef:Gefeliciteerd, ziet er mooi uit en moeders mag er ook zeker wezen.
amaze schreef:Kajanus schreef:Gefeliciteerd, ziet er mooi uit en moeders mag er ook zeker wezen.
Ze wordt nu gedekt bij Rhodium... "Nieuwe ronde nieuwe kansen" Kajanus

Kajanus schreef:amaze schreef:Ze wordt nu gedekt bij Rhodium... "Nieuwe ronde nieuwe kansen" Kajanus
Heb ik geen inspraak
Kom maar op met je ideeen !
mbkaatje schreef:Lekker koppie heeft ze! Het is een leuk veulen, ziet er goed uit!
Ben je er zelf ook een beetje blij mee?
amaze schreef:Kajanus schreef:Heb ik geen inspraak
Had je dat gewild dan ?Kom maar op met je ideeen !
Jokano schreef:Mooi veulen zeg! Heb je al iets van beweging kunnen zien?
De DA kon met moeite haar de veulenprik geven, steigeren vindt ze ook geweldig ! ...vandaag met een halstertje opdoen ...
Cute schreef:Gefeliciteerd Amaze!
Ze ziet er heel goed uit, hoop dat onze merrie ook zo´n knap veulen van Sorento op de wereld gaat zetten!
meredith schreef:gefeliciteerd, weer net zo mooi als de vorige.
rhodium![]()
RHODIUM!!
smaken verschillen nu eenmaal

Jan_VT schreef:Proficiat Amaze! Ik kan mij inbeelden dat je zeer tevreden bent. En terecht
Ik vind Rhodium ook niet zo een gekke keuze. Naar mijn persoonlijke smaak mag je merrie wel een beetje bloed. Rhodium geeft dat zeker. Het is misschien wel een gok omwille van de bloedvoering, maar ik kan perfect begrijpen dat je Ferro wil verankeren. Ik ben namelijk ook helemaal weg van dat soort type paard.
Met jouw merrie zou dat wel eens een echte match kunnen zijn.
Rhodium stond bij ons ook tot aan de eindstreep op de lijst, maar omwille van het feit dat we niet met moeder, maar met dochter gaan fokken, is het Rousseau geworden.
Veel succes nog!