Ik krijg net het verschrikkelijke bericht dat Tristan is overleden. Mag dit Topic gesloten worden op verzoek van TS?
jezus , ik lees dit en mijn hele maag draait gelijk om o wat erg zeg, weet niet wat te zeggen ik wens de eigenaar en alle andere stalgenoten veel sterkte
Oh nee, niet nog zo'n prachtveulen weg........... Nu, sinds 2 weken lopen er voor het eerst weer tranen over mijn wangen, waarom worden de mooiste bloemen als eerst geplukt? Ik ken Tristan helemaal niet, maar toch, bah...... Heel veel sterkte voor de eigenaren, stalgenoten en L0RDJ
Kleine tristan is helaas vanochtend op onbekende wijze overleden, we vonden hem nog warm in stal. D.a denkt aan hartstilstand of een darmverstopping. De kleine hummel had al een zware start gehad, en dit is toch te zwaar voor hem geweest. Het heeft zo moeten zijn, we zijn er allemaal erg van geschrokken........
wat een rare dag vandaag ben blij dat hij bijna voorbij is. Tinkermuts heel erg bedankt voor het melden en bij deze kan ik aankondigen dat tara eind van deze week gedekt word door chakotay. sas je bent een kanjer dat je meteen voor ons klaarstaat.
Tuurlijk, elkaar een beetje helpen in moeilijke tijden is het minste wat je kunt doen.
Mijn gedachten zijn bij jullie en nogmaals heel veel sterkte met het verlies van dit prachtige lieve mannetje. Het leven is soms zo oneerlijk, zón jong diertje die niets misdaan heeft