Gefeliciteerd nog, en heel veel geluk er mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mbkaatje schreef:Wat een leuk veulen. Gefeliciteerd. Gelukkig is het dit keer allemaal goed gegaan. Lekker hoor.
Wat een schitterende foto, die met 4 benen in de lucht.
amaze schreef:Even off topic...![]()
@Eilander ; had jij vorig jaar een merrie met een keizersnede?
Dat heb ik dan niet meegekregen,hoe is het eigenlijk afgelopen? (ik neem aan dat het niet deze merrie is ?)
Is er een topic over geweest ?
Vorig jaar had een vriendin van mij een keizersnede bij haar 12 jarige Belisar x Roemer merrie .
Ze is thuis op deel geopereerd omdat ze niet meer kon staan ....Merrie en veulen hebben het beiden overleeft (wat op zich al heel bijzonder is) met de merrie gaat het super ;het veulen blijft een beetje achter na een slechte start .. (de merrie had de eerste dagen geen melk/biest)
mbkaatje schreef:Gelukkig maar, anders gaat de lol van het fokken er ook af. De gezonde spanning hoort er natuurlijk bij. Ik ben ook altijd blij als het allemaal weer goed is gegaan.
En het resultaat mag er wezen.
eilander schreef:mbkaatje schreef:Gelukkig maar, anders gaat de lol van het fokken er ook af. De gezonde spanning hoort er natuurlijk bij. Ik ben ook altijd blij als het allemaal weer goed is gegaan.
En het resultaat mag er wezen.
Ik denk dat dat voor iedere fokker geldt.
Als het veulen gezond ter wereld is ,is er opluchting!
Ik vind trouwens dat het dan pas begint!!!
Zie ze maar eens heelhuids 3 jaar te krijgen.....
WillemYntJee schreef:Prachtig veulentje hoor! Lekker springerig zo te zien
Ga je van t zomer ook met haar naar de keuring?
Weet je toevallig of ze bij Bert Planken al veulens hebben?
Dees schreef:Gefeliciteerd met dit mooie veulen!
Duidelijk eentje van Indoctro, gezien de levenslust
srauwers schreef:Wat een schatje,
kijk eens op mijn hyves, staat een foto van Vive la Vie, een 6jarige No limit (v. Indoctro!)
Roelove schreef:Echt een mooi veulen Eilander! Een bloederig beestje als ik het zo zie. Heeft veel van vader.Weet je al waar de merrie dit jaar mee gedekt wordt?