Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cantecleer schreef:Wat leuk en wat fijn dat het allemaal goed gaat. Lijken ze erg op elkaar qua karakter?
Sanneh14 schreef:Ja, Ja, JAAAA!! Daar zijn ze weer! Wat zijn ze groot geworden, wat een heerlijke beestje!!! *kwijl.. kwijl...*
Jammer dat het een eindje weg is.. Zou ze best wel graag willen bewonderen
*Ze zijn ook wel een btje speciaal, t zijn nou eenmaal broertjes van Caitoutje en de bevalling heb ik meegemaakt.. damn.. wat was dat spannend!*
En Baloet is nog steeds een lekkerding
Whiz schreef:Allemaal bedankt voor de leuke berichtjes... Deze twee heren blijven voorlopig bij elkaar als alles goed mag gaan!
Fresco.. wat jammer dat er bij jullie 1 weg gaat.. vind je dat niet erg moeilijk???
Guinevere schreef:Hoe is het mogelijk zeg. Die lijken echt veel op elkaar.
Ik ben benieuwd hoe ze er over een paar maanden uit zien.
fresco schreef:Whiz schreef:Allemaal bedankt voor de leuke berichtjes... Deze twee heren blijven voorlopig bij elkaar als alles goed mag gaan!
Fresco.. wat jammer dat er bij jullie 1 weg gaat.. vind je dat niet erg moeilijk???
Nee hoor, we fokken pony's en je kan niet alles aanhouden.
Bovendien heb ik een enorm goed gevoel bij deze Bokker! die komt kijken, hij krijgt het echt heel goed!
Whiz schreef:Sanneh14 schreef:Ja, Ja, JAAAA!! Daar zijn ze weer! Wat zijn ze groot geworden, wat een heerlijke beestje!!! *kwijl.. kwijl...*
Jammer dat het een eindje weg is.. Zou ze best wel graag willen bewonderen
*Ze zijn ook wel een btje speciaal, t zijn nou eenmaal broertjes van Caitoutje en de bevalling heb ik meegemaakt.. damn.. wat was dat spannend!*
En Baloet is nog steeds een lekkerding
Heel spannend!! En vermoeidend.. en emotioneel!
Je mag komen kijken hoor......
Geaa schreef:Wat zien ze er super goed uit! En worden ze snel groot! Heeerlijk om naar te kijken!
Het merrietje is aardig bijgetrokken zeg! Wat een super stel om te zien!
Mag je zeker weten trots op zijn, dat zul je denk ik ook wel zijn!
Wel uniek, dat het zó goed gaat!