Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hilli schreef:Up_to_Date schreef:Toke opent een serieus bericht en er word bijna alleen maar onzin gepost.
Zo heeft zij ook niks aan het topic..
Toch???
Ik denk dat je de kleine lettertjes in een van Toke haar posts in dit topic even moet lezen![]()
Maargoed ik ben weg hier... alsnog..doodnormaal voor een veulen, en trek je maar weinig aan van die mensen aan die zichzelf lollig vinden..heb je toch geen kont aan,,niet?=)
dorienkee schreef:is het ook... ze zijn hier gewoon niet serieus. vinden zichzelf vast heel grappig. Naja t zal wel..ik geef liever een goed en serieus advies dan een lollig en vaag advies..Maargoed ik ben weg hier... alsnog..doodnormaal voor een veulen, en trek je maar weinig aan van die mensen aan die zichzelf lollig vinden..heb je toch geen kont aan,,niet?=)

sans6 schreef:Tsjonge wat een reacties hier zeg!
Toke opent een GRAPPIG topic waar dus ook GRAPPIGE reacties op komen.
Neem niet alles zo serieus, word je sneller oud van!
Toke schreef:Het is ook een ITP topic, en geen medisch, dus men mag toch ook wel eens grappig zijn, of niet?
jiehaaa schreef:Ik weet nog wel een oplossing! Je leert je veulen vrijheidsdressuur (knielen), daar is die biels van aerdenhout erg handig voor, als je die aan de hals vastbindt zakt ze vanzelf door de knietjes. Daarna neem je een paar stevige werkbandages, en die bevestig je om de gevouwen beentjes.
Voila, uw paard is gekrompen!
slimmerik schreef:Mooi veulen..... maar als je hem nu iedere avond in de stal aan de nek ophangt dan wordt de nek toch langer?
slimmerik schreef:Mooi veulen..... maar als je hem nu iedere avond in de stal aan de nek ophangt dan wordt de nek toch langer?![]()
(wat zal terrorita balen dat ze dit mist nu ze op vakantie is)
Dacht eerst ook dat het serieus was 
Misschien alvast een stok voor hem kopen dat hij daar extra op kan leunen met lopen?