De bal is overleden door mama die met grof geweld erop sprong. Mama was de bal zat en maakte er een einde aan (bal). Cyp heeft lol met takken die hij molt. Raar beest hoor die Cyp.
En ook dit zijn weer erg gave foto's! Wat een bal al dan niet te weeg kan brengen Prachtveulen heb je! (mams was ik al weg van, maar dat wist je al ) Nog een paar weekjes en dan kom ik je knappe stel eens even in het echt bekijken Tot snel!
Sorry sorry sorry dat ik zo laat pas reageer maar zooooo gigantisch druk hier met het hondenpension maare..... wat een super vent heb je toch!!! En moeders ziet er ook mega goed uit!!! Kunt er weer trots op zijn hoor
Zo zie dit topic ook net pas zeg. Maar helemaal geweldig die foto's. En wat is hij toch ontzettend groot geworden zeg. En hij blijft ontzettend mooi
Had me gisteren zelf bedacht dat ik nog ergens een mooie roze kinderskippybal moet hebben liggen en nu zie ik hier dit topic met die bal. Ga gauw op zoek naar skippybal en fototoestel
Heb vanmorgen skippybal in de wei gegooid, en mams vindt er echt helemaal niks aan, ze moet er niks van hebben hoor Caresse stond wel te ruiken aan het ding maar als ik er een trap tegen gaf was ze weg. Had geen fototoestel mee Maar....ga morgen in de herkansing