Zo zie je maar weer dat het helemaal niet vanzelfsprekend is dat alles goed gaat. Ik vind het altijd erg spannend zo'n bevalling en ben altijd blij dat het weer achter de rug is en dat moeder en kind het dan ook goed maken.
Fijn voor je dat het hele "spul" weer thuis komt. Geniet ervan zou ik zo zeggen!
Helaas moeten ze een dagje langer blijven. Gisteren is Deuk beslagen en vandaag liep ze niet lekker. Ze willen dat even bekijken voor ze naar huis mag.
Ook vandaag kan ze niet naar huis. Ze is linksvoor echt kreupel door het beslaan. Ze is niet vernageld maar waarschijnlijk drukt de hennepvulling onder het zooltje teveel op haar voeten. Morgen kijken ze nog 1x en anders krijgt ze een ander soort ijzer.
Maar effe wat anders, wat ziet de wei eruit zeg , zooooo veel ridderzuring heb ik nog nooit bij elkaar gezien.....
En er valt bijna niet van af te komen!! Gelukkig is het nu aan het vergaan. Land zou eigenlijk moeten worden omgeploegd en opnieuw ingezaaid maar binnen 2 jaar gaan ze er bouwen. Foto is ook net op het ergste stuk
Heb even gemist dat je ze alweer thuis had. Super zeg! De merrie ziet er goed uit! Cadfael ziet er niet uit dat 'ie iets heeft gemist in zn eerste weken .