Lipizzaner Maestro 2 maanden oud.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

napoleon

Re: Lipizzaner Maestro 2 maanden oud.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 18:54

Tjeete Regine, wat een prachtig hengstje is het toch! Echt een plaatje! Hij is ook behoorlijk aan de maat als ik het zo bekijk...... Ben benieuwd wat zijn uiteindelijke hoogte word.

Cap ziet er ook goed uit trouwens, hoe vind ze het moederschap?

Chocomel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:52

Mooi beestje Ja
Lief zo zwart en wit. Of bruin en wit. Tong uitsteken

jackiemischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:04

ziet er leuk uit

regine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 00:35

Nouvel nee hij gaat wel een eind weg, naar Frankrijk, dus zal hem niet wekelijks zien maar wel paar keer per jaar. Maar zal wel op de hoogte gehouden worden over hoe het met hem gaat dat is wel fijn.

Napoleon Ik denk dat hij wel tegen de 1.60 kan worden, maar we zullen zien. Hij is nu aan zijn groeispurt begonnen en pas 2 maanden oud!
Capriola geniet echt van het moederschap, ze is echt een zorgzame merrie. Ze doet het heel goed en is er erg door veranderd. Meer volwassen geworden en relaxter in omgang. Behalve nu met rijden als ze nog op gehoorafstand is van Maestro dan is ze echt heet haha maarja dat is natuurlijk wel normaal. Tijdens de dracht was ze echt super braaf met rijden! Daarbij ben ik ook heel tevreden over t resultaat, heb nog niks negatief over die kleine gehoord. Nu afwachten wat de jury op de keuring straks van t stel vind. Ben ik wel erg benieuwd naar!

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 11:04

Oei, wat is hij gegroeid! Knap ventje hoor!!! (en ja, we hebben eindelijk weer internet, sinds 10 minuten geleden....)