volgens mij is dit jaar 2ling jaar haha super dat het goed is gegaan heel vel plezier met deze mooie baby's dat ze alle 2 gezond en sterk zullen worden Gefeliciteerd
Ook hier van harte gefeliciteerd Whiz. Wat zul je geschrokken zijn. Goed dat je meteen de DA gebeld hebt. Nou maar hopen dat ze het allebei goed blijven doen.
Whiz, nogmaals gefeliciteerd vanaf hier. Wat zul je geschrokken zijn toen de DA zei er komt er nog 1. Kan me voorstellen dat je dacht dat hij een geintje maakte zeg. Je hebt haar tenslotte laten scannen. Maar gelukkig is alles goed gegaan en ik hoop dat ze beide uitgroeien tot stoere hengsten.
Wat super! Weer een tweeling op Bokt! Gelukkig is alles goed gegaan, aangezien je vaak hoort dat het fout gaat met een tweeling. Veel plezier met deze 2 mannetjes!
Gefeliciteerd! Wat een verrassing weer... opeens 2 van die monstertjes Had je merrie wel helemaal voldragen? Ze zien er idd goed vol uit Hoe gaat het nu met de kleinste? Drinkt hij al wat beter?
Ook ik heb je al gefeliciteerd in het andere foalcam topic, maar doe dat hier ook nog even.
Van harte gefeliciteerd met deze 2 kerels. Veel succes nog met hun en hopelijk worden ze groot en sterk. Ik vind ze er super uitzien en het lijken me 2 gezonde, ongeveer even grote veulens toe. Veel plezier en geniet van ze
gaaf zeg wat een mooie veulens! Heb je al namen? Hoop dat het goed blijft gaan vooral omdat je zegt dat de kleine niet goed wil drinken. keep my fingers crossed Enne wel foto's blijven maken natuurlijk
Hartstikke gefeliciteerd met je ,gelukkig, gezonde tweeling Eigenlijk vind ik het schandalig dat er in verhouding zoveel tweelingen geboren worden.Mensen geven een smak geld uit aan het scannen en dan vooral op het kijken of er geen twee eitjes bevrucht zijn. Gelukkig is het hier allemaal goed gegaan maar wat als de veulens er op een maand of 9 afkomen?Dan ben je en je geld kwijt van de dekking,flinke som geld aan het scannen en dan ook nog eens geen veulen. In dit geval is het allemaal gelukkig goed afgelopen maar dat blijft toch meer uitzondering dan regel!
dubbel gefeliciteerd!! Wij hebben ook een tweeling 14 dagen geleden gekregen, dus ik weet hoe je je voelde op het moment.... je schrikt je rot! (vooral omdat ze ook gescand zijn, die van ons dus ook!) Houd het stel maar goed in de gaten en zorg dat je je merrie heel erg goed voert, het trekt aardig wat energie van je merrie.
Ik ben het wel met FlairS eens, nu gaat het allemaal goed, maar voor hetzelfde geld, ben je alles kwijt...en bij wie kan je daarop terug komen?? niemand....