Ik ga geheel eensgezind mee met de anderen die de waterfoto's echt geweldig vinden!
Jammer van het onderhalsje, verder een lekker dingeske hoor! Wat een karaktertje! Erg leuk om vanaf de foto's te zien hoe ze zich t.o.v. Mira en Koot gedraagt
dat van dat hoofd had ik dus wel verwacht van Drum x Mira, had ik ook al eens besproken met je, maar mij stoort het dus echt helemaal niet
haha wat grappig dat Mira maat cob heeft Tinkerbell zweeft er eigenlijk tussenin, maar cob spant dan weer teveel en ze is al geen makkelijke met haar hoofd, dus dan neem ik liever een full die te ruim is Angel past nog net in een cobmaat
Full is absoluut te groot voor Mira. Koot heeft normaal wel altijd Full, en dan op de kleinste maat, maar Cob op de grootste maat past hij ook. Hij heeft een heel breed voorhoofd met groffe kaken. Bij Mira is alles wat dunner/smaller (ehhhh aan het hoofd dan). Die spier zit er nou eenmaal en spant zich als ze met haar hoofd loopt te giraffen (koppie omhoog en achterover)
Oh kwijl......heerlijk om naar te kijken. Dat kleine grut is al zo leuk en ome Koot doet 't ook goed, jouw Bintje is een erg mooi meisje en dan ook nog die kwaliteit van je foto's......ZUCHT.....MEER MEER MEER Die foto met Mira d'r weerspiegeling in 't water is ook waanzinnig.
prachtige foto's weer hoor, jammer dat ze het halster ook niet voor Mira hadden Die waterfoto met weerspiegeling is echt supermooi! Die moet je uitvergroten (nou ja moeten, dat kan je dan)
Noa heeft ook maat Cob hoor, full valt zo over haar neus heen Met een hoofdstel neem ik altijd een maat cob en dan een full frontriem (moet er dan dus 1 bij kopen)
Ik vind de foto's waarbij de ook met Koot bezig is, zo lief Het is echt een schatje!