youngster schreef:CGJ12 schreef:Blijkt toch maar weer dat het gros liefst een donkerbruine heeft...
Er gaat niks boven een mooie vos
Ik ben om

Nee hoor, mijn eerste echte eigen pony was ook vos, dus ik heb er niets op tegen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
youngster schreef:CGJ12 schreef:Blijkt toch maar weer dat het gros liefst een donkerbruine heeft...
Er gaat niks boven een mooie vos
Bucephalus schreef:Troost je met het feit dat de voskudde in Trakehnen de beste was en dat er meer vossen op Grand-Prix niveau (in ieder geval in Den Bosch dit jaar) lopen dan zwarten
of donkerbruinen.
Bucephalus schreef:Troost je met het feit dat de voskudde in Trakehnen de beste was en dat er meer vossen op Grand-Prix niveau (in ieder geval in Den Bosch dit jaar) lopen dan zwarten
of donkerbruinen.
janderegelaa schreef:RUBYWHITE schreef:Gefeliciteerd Tyrza! Mooie lange beentjes en wat een droppig koppie!
Dat jij nog het lef hebt om te posten zeg! Volgens mij moet jij nog aan heel wat mensen je excuses aanbieden.
janderegelaa schreef:RUBYWHITE schreef:Gefeliciteerd Tyrza! Mooie lange beentjes en wat een droppig koppie!
Dat jij nog het lef hebt om te posten zeg! Volgens mij moet jij nog aan heel wat mensen je excuses aanbieden.
Dees schreef:lekker zinloze reactie, jaderegelaa..
On topic: wat een plaatje van een veulen, Tyrza!
Vos is toch de mooiste kleur op aarde?! Zeker als er weinig wit op zit. En gezien het grijze snuitje, hij nog wel eens prachtig mooi rood gaan worden D
Waar blijven de droogfotos?
Tyrza schreef:Mijn moeder en ik zeiden nog gekscherend dat het wel heel toepasselijk zou zijn als het een vos zou worden omdat er het woordje oro (=goud) in zat.
Tyrza schreef:Wat ik zo apart vind is dat zijn ogen ook echt voskleurig omrand zijn, dus niet grijs. Het is echt een rooie!