Ik denk dat ze een aardig stukje groter is dan Dipsy. Als ik het zo grofweg een beetje uitreken aaan de hand van de foto's dan denk ik dat ze rond de 1.15 zit.
Wauw wat een veulen zeg Wij hebben ook een veulen van O'malley dit jaar. Valt me op dat de bles bij het rechteroog precies hetzelfde loopt die van ons heeft zelfs tweekleurige wimpertjes (link van mijn topic viewtopic.php?f=175&t=772337 )
Oh en dat linkeroortje ook helemaal geweldig.
Jup mooi veulen heeft je merrie daar neergezet! Gefeliciteerd en geniet ervan
Jemig hee, dat is zeker absoluut geen kleintje! Ik heb volgens mij nog nooit zo'n groot jong veulen gezien. Gefeliciteerd in ieder geval ze is prachtig!
wow net één van twee weken oud ofzo!! Mooi gevuld ook al,en prachtige rechte benen! Dat moet een last geweest zijn voor je merrie! En dan nog zo gemakkelijk bevallen van zo een reusachtige beeb..!
Ze is echte huge! Volgens mij is zij op 0,5 dag nog groter als mijn 5 dagen oude veulen! Ze is ook heel mooi getekend. Nogmaals van harte gefeliciteerd!
Ik denk dat ze 1.13 is. Ze worden steeds groter Mariska! Zoals gebruikelijk ( ) bij jouw veulens vraag ik me wederom af of je nu bonte shires fokt of niet...?
Je zou zeggen dat het een veulen van een paar maanden oud is al je ze zo ziet. Nu snap ik dat filmpje van die bewegende buik, als je zo een kanjer in je buik hebt zitten, pfff.