Ju1982; Misschien omdat ze al heel veel veulens gehad heeft?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Joscaa schreef:Wat een mooi paardje, moeder vind ik een erg mooi hoofdje hebben, en vind de bles van het veulen erg leuk.![]()
Ju1982; Misschien omdat ze al heel veel veulens gehad heeft?
....
cindybijl schreef:jeetje wat goed!
Deze merrie is een voorbeeld voor mijn merrie haha, ik wil nl dit jaar een veulentje van haar fokken en ze is ook al 23!
is dit een fokmerrie of niet?
hoe is het allemaal gegaan bij je merrie, was ze in 1x drachtig?
zoals je begrijpt wil ik wel even het een en ander weten haha![]()
groetjes
sammie_44 schreef:Mooi beestje! Merrie is zeker altijd al een fokmerrie geweest? Ziet er super uit voor d'r leeftijd.
karenski schreef:De moeder ziet er inderdaad nog héél erg goed uit voor haar leeftijd! Nu gaat ze een welverdiend pensioen tegemoet!
Een prachtig veulen! Mooi aftekeningentje op het hoofd ook zeg 
Kimnor schreef:cindybijl schreef:jeetje wat goed!
Deze merrie is een voorbeeld voor mijn merrie haha, ik wil nl dit jaar een veulentje van haar fokken en ze is ook al 23!
is dit een fokmerrie of niet?
hoe is het allemaal gegaan bij je merrie, was ze in 1x drachtig?
zoals je begrijpt wil ik wel even het een en ander weten haha![]()
groetjes
Kim is altijd in 1 keer drachtig geweest, heel haar leven eigenlijk.. Was altijd in 1 keer raak. Echt een fokmerrie alleen is ze niet geweest!
Ik heb Kim gehad van haar 13 tot 23e levensjaar en toen is ze vooral gereden door mij, recreatief, wel behoorlijke buitenritten!! Vond ze geweldig!
In die 10 jaar heeft ze bij mij 3 keer een veulen gehad. 1 op haar 14e en 1 op haar 22e en 1 op haar 23e... Op haar 23e heb ik haar weer verkocht aan haar 1e eigenaar, waar ze vanaf haar geboorte tot 13 levensjaar is geweest. Die man heeft door de jaren heen een stuk of 5 a 6 veulens gefokt met haar. Maar ze liep tevens marathon wedstrijden in 2 span en ze hebben heel wat prijzen met haar gewonnen! Toen ze op haa 23e weer naar die man is gegaan, is er telkens met haar door gefokt tot en met dit laatste veulen! Haar conditie is altijd heel erg goed geweest! En de DA hebben we destijds wel gevraagd of het nog wel kon gezien haar leeftijd, maar ook hij vond dat ze er heel jong uit zag en ook dat haar conditie heel erg goed was.sammie_44 schreef:Mooi beestje! Merrie is zeker altijd al een fokmerrie geweest? Ziet er super uit voor d'r leeftijd.
Nee, ze heeft ook een aantal jaren geen veulen gehad en marathon wedstrijden gelopen en 10 jaar lang recreatief gereden en flinke buitenritten!karenski schreef:De moeder ziet er inderdaad nog héél erg goed uit voor haar leeftijd! Nu gaat ze een welverdiend pensioen tegemoet!
Juist!!!
Groetjes Linda