Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flower schreef:Sannahwaarom wist ik dit niet
![]()
Cash is geweldig
Flower schreef:Sannahwaarom wist ik dit niet
![]()
RoughRebel schreef:Wat een prachtreportage weer, Sannah!! Plaatje van een veulen zeg!! En een echt fotomodel in de dop
karinna schreef:Hoe gaat het trouwens met dat andere "plaatje" van vorig jaar, de Houston?
Kajanus schreef:karinna schreef:Hoe gaat het trouwens met dat andere "plaatje" van vorig jaar, de Houston?
Daar gaat het erg goed mee, hij staat lekker in de hengstenwei, en ik vind hem nog steeds erg mooi ook al is het een naarling
Josfoto schreef:Prachtig, net een jong hertje.!!!!Heb je nog meer in petto??
Josfoto schreef:Ik wilde z'n hoofd al met een zeepaardje vergelijken. Iemand anders nog een andere diersoort in de aanbieding?Prachtig, net een jong hertje.!!!!Heb je nog meer in petto??
Dees schreef:Fantastisch mooie fotos van een heerlijk veulen
Ook leuk voor de fokkers, als er zulke mooie fotos worden gemaakt van ook nog een beetje hun veulen.
Ik kijk uit naar je tweede aankoop Kajanus, de verwachtingen zijn hooggespannen
Kajanus schreef:Dees schreef:Fantastisch mooie fotos van een heerlijk veulen
Ook leuk voor de fokkers, als er zulke mooie fotos worden gemaakt van ook nog een beetje hun veulen.
Wij zijn erg goed voor de fokkers![]()
en we zijn vanmiddag naar een veulen wezen kijken, maar daar zeg ik nog niet teveel over
Kajanus schreef:Dees schreef:Fantastisch mooie fotos van een heerlijk veulen
Wij zijn erg goed voor de fokkers![]()
en we zijn vanmiddag naar een veulen wezen kijken, maar daar zeg ik nog niet teveel over