Mooi veulen heb je daar zeg! Lekker kopje

Groetjes Evelien
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicole85 schreef:leuk veulen en erg leuke merrie... alleen o zo jammer van het bit wat erin zit en dan vooral de manier waarop er mee gereden wordt.. Zou zeggen: ander bitje!
Stravero schreef:Ben het met jou eens September
Mooi veulen heb je daar zeg! Lekker kopjeMooi kleurtje en een heeeerlijk blesje
Gefeliciteerd nog al had ik dat nog niet gedaan!
Groetjes Evelien
September schreef:dat hoefden ze in de winkel helemaal niet te doen. Verder begrijp ik de hefboomwerking van shanks erg goed,kennelijk niet, anders zou je er niet zo mee rijden het is alleen zo dat déze niet scherp is (geen scherp mondstukje)wat voor mondstuk zit eraan?want daar zou mijn paard een erg harde mond door krijgen en dat is het laatste wat ik wil. Verder gebruik ik hem óók niet als "scherp" bit om mijn paard zogenaamd te "corrigeren", dus wat dat betreft weet ik waar hij wel en niet voor is....
Ik rijdt er trouwens amper mee hoor, gebruik het allemaal meer voor de recreatie. dus je hebt hem eigenlijk niet nodig? Waarom rij je er dan mee?
Ik zal eens kijken naar het "doorslaan" van het bit, en het eens navragen. Want als het echt zo is, moet daar natuurlijk wel wat aan gedaan worden. het enige wat je hieraan kan doen is van de teugels afblijvenVerder heel erg bedankt voor je complimentgraag gedaan, en verder kan je geen oordeel geven over of de shank er wel/niet uit moet. Je weet niet wat voor paard het is en wat er doorgaans mee gedaan wordt.
dat is niet belangrijk, ik zie hier een shank die verkeerd gebruikt wordt, dan maakt het niet uit wat voor paard het is. Het is niet voor niets dat je op shank eenhandig moet starten
Groetjes!