Chello wordt echt al stoer en die rode halsters staan fantastisch bij die kleine veulens
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Chello en Frannie hebben hun eerste regenbui (of eigenlijk regendag
wat een water zeg!) overleefd, Frannie bokte vrolijk door de regen, maar Chello was not amused, hij kwam steeds aangerend als ik de wei in ging, om zijn hoofd aan me af te drogen
mooie foto's! twinkel schreef:Ha ha die Chello, Met de kont in de regen en hoofd naar beneden kende hij natuurlijk nog niet!!
Jij was dus zijn handdoek??
"Morgen gaat het regenen en dan moet je veel melk drinken om warm te blijven en met je staart naar de wind gaan staan" (ik weet het, ben af en toe best wel gestoord
) Maar hij deed het dus wel braaf! Haha! Alleen als ik kwam kijken liep ie met zo'n schuin koppie tegen de wind in en tja, dan moest dat even drooggewreven worden
Gelukkig werd het later tussendoor af en toe droog zodat ze konden opdrogen. Ze konden niet naar binnen en het waaide toch wel vervelend. Hooitjes boden uitkomst, ze hebben lekker wat extra's gekregen en chello staat al lekker mee te knabbelen