idd een erg bijzondere naam en al mooie sokjes

Heel veel plezier

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!! Super dat het allemaal zo goed gegaan is, Noa heeft het dus helemaal alleen gedaan of wat je stalhouder er wel bij ?
 !! Super dat het allemaal zo goed gegaan is, Noa heeft het dus helemaal alleen gedaan of wat je stalhouder er wel bij ?  !!
 !!                                                         

) Zit een lekker koppie op, ben benieuwd naar mééééééééér foto's
 ) Zit een lekker koppie op, ben benieuwd naar mééééééééér foto's  

Keltic is inderdaad de vader.
 Keltic is inderdaad de vader.
 Je spreekt het inderdaad zo uit als je schrijft, al zijn Giel en ik het er nog niet over eens... Ik zeg namelijk dat je het uitspreekt als Briseejis en hij zegt dus als Brisijs De kinderen vinden Brisijs al moeilijk genoeg, dus wordt het Brisijs
 Je spreekt het inderdaad zo uit als je schrijft, al zijn Giel en ik het er nog niet over eens... Ik zeg namelijk dat je het uitspreekt als Briseejis en hij zegt dus als Brisijs De kinderen vinden Brisijs al moeilijk genoeg, dus wordt het Brisijs 

DA is al langs geweest en alles was goed, Noa ook, ze was niet uitgescheurd ofzo... Ook de placenta was goed, dus ben heel erg blij dat het goed is gegaan.
 DA is al langs geweest en alles was goed, Noa ook, ze was niet uitgescheurd ofzo... Ook de placenta was goed, dus ben heel erg blij dat het goed is gegaan.