Aaah, daar is ons beeldschone veulen weer Heb weer genoten van deze foto's !Hij wordt steeds knapper.
Dank jullie wel..... van de belichting heb ik geen verstand.Ik ben onwijs blij met de foto's en ik vind het wel wat hebben zo.
Wat een schatje is het ook! Hij lijkt enorm gegroeid sinds de laatste foto's! Lekker voor Kelly en Caaduuc dat ze eindelijk in de wei kunnen!
vind t mooie foto'sgaat t weer helemaal goed met zn beentje...?k zie tenminste geen smiley verband meer
woowh! wat is hij knap geworden zeg en die kleur echt gaaaff dat word echt later wel wat 3 is heel mooiido
Dank jullie voor de reacties.De wond is helemaal dicht hoor, maar ik vraag me af of ze die enkele witte haren onder aftekeningen gaan plaatsen als ze komen schetsen..... misschien een kleurspoeling????
zie nu dat ik nog niet gereageerd hebSupermooie foto's Zooist, hij ziet er echt super uit!Mijn complimenten ook aan degene die de foto's heeft gemaakt
mooi veulen man!! Ik zou zelf die met het gras vergroten, of dat ze samen gras eten, vlakbij dat slootje
Bedankt allemaal!Waarschijnlijk komen ze woensdag schetsen dus ik ben benieuwd of ie nu wel of geen aftekeningen gaat krijgen.....
Zooist schreef:Bedankt allemaal!Waarschijnlijk komen ze woensdag schetsen dus ik ben benieuwd of ie nu wel of geen aftekeningen gaat krijgen..... Dat is best vlot of niet?