Orange_peach schreef:Dudette_ schreef:maar het lijkt net of de neus aan de zijkant geschoren is?!
IS ook zo ... ff lezen wat er paar posts boven jouw is gezegt!!!
OP
ja ik las 't later.
sorryyyy. 
blond hé.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Orange_peach schreef:Dudette_ schreef:maar het lijkt net of de neus aan de zijkant geschoren is?!
IS ook zo ... ff lezen wat er paar posts boven jouw is gezegt!!!
OP
sorryyyy. 

ik moest best wel lachen om die opmerkingen, dat ziet iedereen toch dat ze geschoren is op dr koppie
hoofdje houd
dat je trots op haar mag zijn!
totaal niet. ik vind haar prachtig.

Veel plezier met dit veulen met haar mooie neusje

Citaat:ik dus niet...lijkt wel vervormd. kan me ook voorstellen dat gebitsproblemen bij dit soort dieren enorm groot zijn..
) DaanxBien schreef:best gek dat de ouders schimmel zijn en zij een vos.
Ze veranderen met de jaren in een prachtig wit paard
Citaat:Yep, begin juni uit Aziza x Nur ad Dine (Salaa el Dine)

. Ze ziet er heel goed uit en moeder ziet er zeer tevreden uit.pa rekt en strekt zich nog even uit, niet wetende wat hij met Aicha op de wereld heeft gezet

Citaat:Ik snap het nut niet echt van het scheren van de neus...
Es79 schreef:Gefeliciteerd met je veulen!
Het hoeft toch niets met onwetendheid te maken te hebben?
Misschien houden sommige mensen gewoon niet van zo'n hoofdje.
Zoals ik het nu zie vind ik het ook niet echt super maar ik denk dat het een beetje een vertekend beeld geeft omdat het geschoren is.
Veel succes met je veulen!

yousra schreef:Es79 schreef:Gefeliciteerd met je veulen!
Het hoeft toch niets met onwetendheid te maken te hebben?
Misschien houden sommige mensen gewoon niet van zo'n hoofdje.
Zoals ik het nu zie vind ik het ook niet echt super maar ik denk dat het een beetje een vertekend beeld geeft omdat het geschoren is.
Veel succes met je veulen!
Tuurlijk wel heeft het met onwetendheid te maken, omdat sommige hier het heel raar vinden en zelfs dachten ze dat ze er later last van zou krijgen.
Het moet niet gekker worden.

yousra schreef:Volgens mij begrijp je me niet echt.
Als je iets raar vind en dan op een manier alsof het niet gezond is heeft het met onwetendheid te maken, maar als je het gewoon lelijk vind, heeft het met smaak te maken!!