ik ben helemaal verliefd op Atash, wat mij betreft heeft ie gelijk hoor dat hij de knapste is

met welke camera en lens heb je deze foto's gemaakt? ze zijn wederom fantastisch!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wat een hilarisch topic om te lezen

.. geweldige foto's, .. en wat een prachtige beestjes zijn dat zeg! wees er trots op

djuno schreef:Jij zou eigenlijk al je verhaaltjes moeten uitprinten (met natuurlijk de foto's) en dat ooit gaan uitbrengen in een boekwerkje!!!
Er zitten altijd zulke gave foto's tussen...maar ook je bewerkte foto's van vorig jaar op de renbaan.
Hoe het je altijd lukt om de super foto's met komische noot altijd op de gevoelige plaat vast te leggen is mij een raadsel!!!
, ik zeg het ook al een tijdje tegen Aniek, leg alles vast in een boekje, is ook leuk voor kinderen om te lezen, en voor ouders om voor te lezen.
Ze hebben allebei iets, het profiel van Myo van de zijkant vind ik bijvoorbeeld erg knap, maar Atash heeft echt al een hengstenbouw. Dat moet toch wel een tophengst worden! Is Myo wel een stuk meer aan de maat zo te zien? Hoger op de beentjes in elk geval?
, is toch geweldig als 2 bijna even oude veulens samen kunnen opgroeien (mijmert over de toekomst, als ik m'n beide merries ook ooit allebei drachtig heb
. Het is toch ook heerlijk dat ze met dit lekkere weer zo lekker naar buiten kunnen ! 

Die foto waar Myo op staat te kijken naar de formule 1 Atash is ook héél leuk!

ik zou ze idd bundelen tot een boekje