Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Valentinow schreef:Wat een onwijs schattig en mooi veulen
Ook een hele mooie merrie! Rijd jij bij Dah? Of is je paard daar gewoon gedekt?

Maar wel hormonenspuiten, haha nee hoor
Gewoon lekkere veulenbrok en klein gesneden worteltjes en gras en hooi en stro enz 
En idd, als je dichter had gewoont , kon je ff langskomen op kraamvisite 
nou ja, klein wondje op zijn dijbeen, hij stond op de weide en hun stal staat aan de weide dus ze kunnen als ze willen, gewoon de stal in. Maar voor de stal is een betonnen vloertje, ging ie in volle galop naar de stal, viel hij, hij schoof uit.. Hij probeerde hem recht te zetten, maar ging niet en viel weer.. Hij kroop stillaan recht maar hij viel op zijn zij.. Toen raakte hij recht en ging ie rustig in stap naar moeders, ik denk dat ie wat gegeneerd was 

en zoals je ziet is hij lekker zwart aan het worden 

. 

* 

En ik hoop het, dat ie populair word bij het vrouwelijk volk

Het is nog maar een drietal jaar eh

*droomt*
Supermooie aftekening op z'n hoofd
Bedankt, vind hem ook steeds lekkerder
Bedankt e 
Maar ik kan het toch niet laten 
) OHNEE HET IS 1 APRIL!!

hij ligt zo lief op je schoot te slapen. * ik krijg steeds meer zin om dat lekkere droppie te knuffelen, maar helaas, ik woon veel te ver weg.*

Ik heb een aantal pogingen ondergaan om hem toch ff van mijn schoot te krijgen maar hij negeerde ze volledig en bleef lekker liggen 

Thnx!

Echt heel erg gaaf !!!! 
En IDD ik weet het, maar heb dat paar sokken gekregen en ja.. Ik ben héél beleefd en draag die 

Thnx!
Alleen!!! Hij wil niet gecommandeerd worden