Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, heel veel plezier toegewenst samen!!!
..
!! Katrien, geniet er maar van!! Vienna is trouwens echt een topmoeder, ze zijn zo schattig samen!!
Enne tjaa als k dr n naam mocht geven zou k dr Haribo noemen, tis zo'n snoepjee
Citaat:Hey, hier is de kleine scheet weer!! Ik heb de uk vrijdag al in het echt gezien!! Katrien, geniet er maar van!! Vienna is trouwens echt een topmoeder, ze zijn zo schattig samen!!
Is er ondertussen nog geen naam uit de bus gevlogen??

Ik porbeer mee te denken over een naam, maar daar ben ik nooit zo goed in 

Ze is echt prachtig. Snel weer foto's posten he
bokjes schreef:helemaal je topic over het hoofd gezien! wat een leuk ding gefeliciteerd hoor! zijn ze inmiddels al weer thuis?
. Zondag is ze 10 dagen en rond die tijd krijgen ze wat diarree doordat mams hengstig wordt. Als dat over is, mogen ze naar huis komen

( cfr. Head over heels, I'm falling in love; vertaling: smoorverliefd, ik word verliefd. Linkje naar lyric: http://nedtlyrics.nl/jessy/head-over-heels).Citaat:Maar je hebt een schitterend veulen en dat is het belangrijkste! Gefeliciteerd.

bokjes schreef:Head over Heals vind ook erg leuk alleen een beetje moeilijk afkorten om te roepen misschien een paspoort naam en roepnaam!

? katrienh schreef:Thx
Carte Blanche is ook leuk! Jammer dat het een hengstje is geworden dan, of wilden jullie dit?