echt een super stoer en lief ventje heb je daar hoor foto 11 is ook echt erg aandoenlijk, hier kan je echt super trots op zijn. wat foto's betreft kan ik alleen zeggen: I want more
Ahh eindelijk kan ik hem zien (op de andere topics lukte het niet) Hij is echt een geweldig ventje zeg! Wat een uitstraling en prachtig koppie! Wat mij betreft mag je elke dag foto's van hem plaatsen!
Ik ben verliefd ! Wat een geweldig koppie heeft hij zeg ! Mooie aftekeningen heeft hij ook ! Voor mij is die echt perfect getekend ! En leuk dat die ook nog zon mooi karakter heeft ! Succes met deze kanjer !
haha chubby nee hoor, die heeft ie van paps en mams meegekregen ik hoop maar dat ie een dikke voorpluk krijgt die ze dan wat gaat verbergen
Ach dat arme beessie. Ik vind het juist wel charmant staan hoor! Ik vind het prachtige oren! Bovendien, welk veulen heeft er nu geen grote oren? Wedden dat ze heel normaal zijn als hij 1,5 of 2 jaar is?
Wat een prachtig getekend veulentje zeg! Ik ben niet echt een tinker-fan, maar ik vind hem echt prachtig! En mams trouwens ook! Veel plezier met hem, ga je hem zelf houden?