Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Was erg leuk om hem te ontmoeten en op de foto te zetten! Konden we maar een jaar of 3/4 in de toekomst kijken hè? Even spieken hoe hij eruit zou zien. Maar hij wordt vast prachtig!
Wij zijn ook heel erg blij met hem!Riviera87 schreef:Foto 8 omdat moeder en zoon elkaar echt spiegelen in beweging. Wel geconcentreerde blikken bij beiden
LaPluche schreef:Een Fries is zwart....
Dit is een kruising.
Ben benieuwd hoe die uitgroeit.
Alenthe05 schreef:Ik kan niet kiezen.... Echt een mega leuk veulen!!
Ga je dr weer terugdekken? Proberen voor een merrie versie?
) ipv volle Fries. Dit jaar laten we Bjoke sws bekomen, vorig jaar hebben we ook een heel leuk Fries merrie veulen van haar gekregen. 2025 staat Perry in Scandinavië, dus wie weet in 2026 als ik mijn stiefvader over kan halen. Ik zal iig hem dit topic laten lezen
BigOne schreef:Och jee, wanneer ik dertig jaar jonger was had ik direct de portemonnee getrokken, wat een leuk dier.
Mariett schreef:Wat is het een prachtig ventje NynkeWas erg leuk om hem te ontmoeten en op de foto te zetten! Konden we maar een jaar of 3/4 in de toekomst kijken hè? Even spieken hoe hij eruit zou zien. Maar hij wordt vast prachtig!