Sicayes schreef:High Fi-delity, ik vind 'm leuk
Knap kind weer!
Ik vond hem wel passend

Ik kan niet beloven dat ik dit iedere keer doe, maar dit jaar is het in ieder geval wel weer gelukt

AnnoNiemand schreef:Het is een leukerd, wat een beertje.![]()
Ik houd van grote witte aftekeningen, hoe breder hoe beter, maar gek genoeg vind ik juist dít veulen met zijn kleine kolletje het einde en veel aansprekender dan zijn zussenversie met bles? Hij is gewoon enorm tof met zijn dromerige uitstraling!
Grappig he, ik hou ook van grote aftekeningen, maar bij hem vind ik dit zo mooi staan

nardxash schreef:Hij is zo knap en de naam die je heb uitgekozen![]()
Ben je van plan hem te houden
Nee, hij is voor de verkoop. Als het een merrie was geweest, had ik moeten kiezen tussen Finesse en dit veulen, want ik wil echt geen drie paarden. Maar het is een heel knap, lief hengstje. Dus hij mag iemand anders gelukkig gaan maken

StellaMay schreef:Wat is hij mooi donker joh! Niet banketstaaf bedoeld, maar ik vind hem zoveel mooier dan Fi haar vorige veulens, hij heeft zo'n blik.
Gefeliciteerd met de knappe jongeman
Ik snap wat je bedoelt hoor

Lalladidoo schreef:Is dit nou Fi 3?
FiDrie, DrieFi... Tegen Nessie en Fi roep ik altijd 'Haaaaiii Fiiiiii', dus zijn roepnaam is nu Hifi

Ahhhhh Carmen, dat is echt het liefste berichtje ooit!!

Voor de mensen die veel meer van HiFi willen zien, op Insta plaats ik iedere dag foto's en filmpjes. Dus wie geen genoeg van hem kan krijgen... de link staat in mijn onderschrift

En mijn lieve Nessie

Nessie staat erbij. Fi vindt dat niet echt heel grappig, maar ze went er maar aan