Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 ze heeft zo een mooi lief hoofdje… ik hoop dat ze pijnvrij wordt en kan gaan genieten van haar leven 
 sterkte en beterschap voor haar                                                         

. Maar met jullie goede zorg komt dat vast wel weer goed.

tiwi1969 schreef:Nou AM dat is precies wat ik dacht aan het begin van dit topic “jij hebt toch wel genoeg gehad “

haar moeder, Odilia hebben we zelf gefokt en is inmiddels een keur merrie. De vader is ook van ons zelf.

gaat waarschijnlijk nog wel even duren. Ze mag nu wel stappen en eventueel in de paddock. Maar haar hoef mag echt niet vies worden. Er is nu met de modder nogal een risico dat dit toch in het schoentje terecht gaat komen. Voor nu ga ik maar wat stappen, kan ze ook weer wat wennen aan belasting. En zal ik de komende weken zelf verband wissel doen. Over 4 weken dan controle. Als er iets veranderd moet ik contact opnemen. Dierenarts was wel erg positief hoe ze al was bijgetrokken. Al veel voller op de bovenlijn, ze toont niet meer opgetrokken.