MelinaW, King is een kruising. Zijn vader is een Holsteiner
https://www.am-stables.nl/cremello-hengst-white-dream/
Afspenen en verhuizen is goed verlopen.
King doet het goed met zijn nieuwe vriend.

Van het weekend gaan we weer even bij hem kijken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mag ik ook mee kletsen? Naast mijn quarter Skeeto ben ik ook trots baasje van dit leuke veulen geworden. Whizper van Walla Walla Whiz.

ik heb hem deze zomer aangekocht als mijn toekomstig dekhengstje
. 25 april geboren. Ik verzorg hem al sinds dat hij geboren is en het was eigenlijk absoluut niet de bedoeling om überhaupt een 2de pony er bij te nemen, maar zowel mijn ruin Asfaloth als ik zijn onwijs verliefd geworden op dit knappe kereltje.
.
. Heel bijzonder!
.
. Als het goed is gaan we Gimli dit weekend afspenen en dan worden mijn mannen weer herenigd
.

:
. Dat kende hij niet
.
:
. Asfaloth moest even wennen in het begin dat hij zijn hooi moet delen, maar door het rustig op te bouwen en het hooi op verschillende plekken te leggen elke keer gaat het goed. Het hooinet hangt ook standaard op stal.
. Als tienermeisje was mijn grootste droom een eigen pony. Toen kwam Asfaloth op mijn pad. Nooit durven dromen dat ik ooit 2 pony's kon hebben en nu heb ik er gewoon 2! Dankbaar
.

Leuk al die verschillende rassen en kleurtjes 
Dit is Olaf, geboren op 25 april en hij is een ulsblakk (valk dun) kleurige Fjord. Moeder is brunblakk, vader is ook ulsblakk. Aanstaande zondag ga ik hem ophalen uit Duitsland 

) vandaag begonnen met het optillen van de hoeven. Gewoon even 2x daags doen. Dan is Gimli straks zo braaf mogelijk bij zijn eerste keer hoefsmid! En ik neem het Gimli ook echt niet kwalijk als hij toch even moeilijk doet bij de hoefsmid. Hij is nog jong. Moet het allemaal nog leren, maar wat betreft de verhuizing doet Gimli het echt boven verwachting goed!
. Dubbel feest volgend jaar hier!
.

Ik las jouw andere topic, hopelijk mag jouw Fuego nog lang surrogaatpapa zijn voor Moritz.

!
.
.

Wat een uitstraling.
k

we hadden veel geloof in hem en hij was ook een geweldige paard kwa karakter.

Mooie kleur!
Daar vind je vast een fijn huisje voor.
). Is de laatste zo enorm overbouwd of lijkt dat zo?
Vind het wel heel spannend om gelijk 3 uur met hem op de vrachtwagen te moeten rijden maar we nemen een ander paard mee als steun, zij is super chill op de wagen dus dat is fijn. Heb ook wat kleine aankoopjes gedaan, verder heb ik al best wat spullen en hij komt bij de paarden van m'n beste vriendin te staan dus als ik wat mis heeft zij het wel.
. Ik hoop echt dat Gimli de 1 meter gaat halen. Want dan zouden hij en Asfaloth over 4 of 5 jaar wellicht wel in twee span kunnen samen. Mag gewoon mennen in de toekomst met Asfaloth. Wel rekening houdend met, maar toch.
.