Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AnnoNiemand schreef:Super leuk dat ze W20 heeft!
Ik vind wel dat je het aan ons verplicht bent om hier een tweespan (of tandem, vooruit, je mag kiezen) van te maken.
![]()
[ [url=m/AekO49.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ginam schreef:Prachtige foto’s! Dat tweespan is inderdaad best een leuk idee
Mooie plannen voor de toekomst ook!
Het lijkt mij enorm lastig om te verkopen. Ik wil mijn merrie in de toekomst ook nog eens laten dekken. Nu haar eerste (merrie)veulen aangehouden. Maar wil straks niet hele kudde paarden hebben omdat veulens niet kan verkopen
boyca schreef:Fiore heeft eerst goed geoefend met kleurmenging op de hengsten voordat ze de perfecte merrie kon maken. Jeetje wat lijken die 2 op elkaar zeg. Het is echt een copietje. Zo gaaf.
SjonnieZ schreef:Mooi kleurtje idd en grappig dat ze zo’n kopie van haar moeder lijkt te zijn.
Ben je ook tevreden over het karakter, de bouw en het gangenwerk?
Mischa schreef:AnnoNiemand schreef:Super leuk dat ze W20 heeft!
Ik vind wel dat je het aan ons verplicht bent om hier een tweespan (of tandem, vooruit, je mag kiezen) van te maken.
![]()
[ [url=m/AekO49.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier ben ik het zo mee eens! Vind het altijd zo prachtig om moeder en kind in een span te hebben!
AnnoNiemand schreef:Cynthia82 schreef:Als er mensen zijn die zich aanbieden voor het beleren.. schroom niet
Als ik nou niet zelf meerdere men-pony’s had staan (én nog twee eigen die ik aan het beleren ben)..
Zou leuk zijn mocht je iemand vinden. Hoe gaaf zou dit span zijn in de marathonwedstrijden.