Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AnnoNiemand schreef:Nogmaals gefeliciteerd TS! Tot mijn verbazing loopt er ook een tobiano veulen bij? Waar komt dat bonte vandaan dan? Ik heb nog nooit een bonte Groninger gezien?
AnnoNiemand schreef:Nogmaals gefeliciteerd TS! Tot mijn verbazing loopt er ook een tobiano veulen bij? Waar komt dat bonte vandaan dan? Ik heb nog nooit een bonte Groninger gezien?
_Mars schreef:AnnoNiemand schreef:Nogmaals gefeliciteerd TS! Tot mijn verbazing loopt er ook een tobiano veulen bij? Waar komt dat bonte vandaan dan? Ik heb nog nooit een bonte Groninger gezien?
In de foto's van fotografe! https://claudiadermois.pixieset.com/keu ... ODE0NDI1MA
Paardenfann4 schreef:Jij ook gefeliciteerd, het is echt een waanzinnig knap veulen. Wat zijn jouw plannen met hem voor de toekomst?
Loewenprinz schreef:pien_2010 schreef:Proficiat! Stiekem had ik gehoopt dat de nieuwe eigenaar dit topic zou openen daar je in een ander topic had geschreven dat ze veel foto's had gemaakt.
Een deel van de foto's die zijn geplaatst zijn door mij gemaakt (met logo FH erin), ik ben de nieuwe eigenaresse
Loewenprinz schreef:Paardenfann4 schreef:Jij ook gefeliciteerd, het is echt een waanzinnig knap veulen. Wat zijn jouw plannen met hem voor de toekomst?
Hij mag de komende jaren eerst even lekker opgroeien in een hengsten/ruinen clubje. Als ie zich gedraagt en goed ontwikkelt, dan als 3-jarige naar de hengstenkeuring. Als ie het goed doet mag ie 1 seizoen dekken. Daarna komt ie op een hele fijne stal met groepshuisvesting aan de duinen te staan en zal ik langzaam met z'n opleiding gaan beginnen. Ik hou zelf van zowel springen als dressuur dus hopelijk hij ook straks
Loewenprinz schreef:Hallo aan alle Löwenprinz Fans
Ik ben Felicia, de nieuwe eigenaresse van dit knappe veulen. Ook ik was erg trots op hem, hij was erg relaxed en cool en zette z'n beste beentje voor!
De foto's met het logo FH erin zijn door mij gemaakt, ik ben namelijk toevallig paardenfotograaf (Instagram: @feliciaheres), er zullen dus altijd voldoende foto's van Leon gemaakt worden haha.
Hopelijk blijven jullie Leon en zijn ontwikkelingen volgen...
Groetjes
Felicia