Groninger Löwenprinz veulenkampioen regio Noord

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rien10

Re: Groninger Löwenprinz veulenkampioen regio Noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 10:37

Gefeliciteerd! Wat een mooie billen heeft hij al zeg, gespierde bonk. En een heerlijke uitstraling

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 10:49

AnnoNiemand schreef:
Nogmaals gefeliciteerd TS! Tot mijn verbazing loopt er ook een tobiano veulen bij? Waar komt dat bonte vandaan dan? Ik heb nog nooit een bonte Groninger gezien?

Die zijn er wel, ook van oudsher, maar is wel zeldzaam. Deze merrie heette zelfs Bonte.

Afbeelding

En TS: wat een prachtig veulen. Hartelijk gefeliciteerd!

_Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 11:22

corinadrenth

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 12:16

_Mars schreef:
AnnoNiemand schreef:
Nogmaals gefeliciteerd TS! Tot mijn verbazing loopt er ook een tobiano veulen bij? Waar komt dat bonte vandaan dan? Ik heb nog nooit een bonte Groninger gezien?

In de foto's van fotografe! https://claudiadermois.pixieset.com/keu ... ODE0NDI1MA

Dat was een veulen van cecar ter Linde

Fleuribelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 12:27

Wat goed zeg, gefeliciteerd. Het is een ontzettend stoer veulen.

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 12:32

Gefeliciteerd Muronia! *\o/*
Heel erg tof en verdiend :j

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-23 15:50

Wow, wat een reacties! Bedankt iedereen <3 . Hij mag sowieso tot zijn derde hengst blijven (hengstenkeuring) en een beetje afhankelijk van wat er daar gebeurt, gaat zijn eigenaresse kijken wat ze dan gaat doen. Uiteindelijk zal hij wel gecastreerd worden, maar als hij goed genoeg is dan pas na 1 of 2 dekseizoenen. Ik ben blij dat hij die kans gaat krijgen en ik vind het ook prima als hij daarna als ruin verder gaat, dat maakt zijn leven in de toekomst wel makkelijker. Eerst maar eens lekker opgroeien :)

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 15:53

Gefeliciteerd Muronia, wat een droomuitkomst!
Hij is ook erg knap. Ziet er ook uit of hij vrij onverstoorbaar rondloopt daar, of niet?

Renee1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 16:40

Oh wat gaaf TS! Dat moet toch wel echt een enorme kroon op je werk zijn <3 Gefeliciteerd!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 16:47

Gefeliciteerd *\%/* Hij is prachtig <3

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 19:02

Gefeliciteerd!!!

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-23 21:57

Dank jullie <3

Miereneter hij huppelde wel een paar keer heel dapper voor mama uit ja _O- . Maar serieus, ik vond hem heel braaf! Ik was er een beetje bang voor dat hij alleen maar zou gaan racen en galopperen, maar dat deed ie absoluut niet. Hij maakte er eerder een showtje van :+

jazzejam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-23 22:05

Echt zo'n knapperd, ben heel benieuwd hoe hij over een paar jaar is. Leuk dat hij misschien kans gaat krijgen als dekhengst.

Ik vind het knap dat hij zich zo goed heeft laten zien. Is toch even een hele indruk voor zo'n jonkie.

Loewenprinz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 00:12

Hallo aan alle Löwenprinz Fans

Ik ben Felicia, de nieuwe eigenaresse van dit knappe veulen. Ook ik was erg trots op hem, hij was erg relaxed en cool en zette z'n beste beentje voor!

De foto's met het logo FH erin zijn door mij gemaakt, ik ben namelijk toevallig paardenfotograaf (Instagram: @feliciaheres), er zullen dus altijd voldoende foto's van Leon gemaakt worden haha.

Hopelijk blijven jullie Leon en zijn ontwikkelingen volgen...

Groetjes
Felicia

Loewenprinz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 00:15

pien_2010 schreef:
Proficiat! Stiekem had ik gehoopt dat de nieuwe eigenaar dit topic zou openen daar je in een ander topic had geschreven dat ze veel foto's had gemaakt.

Een deel van de foto's die zijn geplaatst zijn door mij gemaakt (met logo FH erin), ik ben de nieuwe eigenaresse

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 00:19

Jij ook gefeliciteerd, het is echt een waanzinnig knap veulen. Wat zijn jouw plannen met hem voor de toekomst?

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 00:26

Hij is echt retegaaf!

Misschien stomme vraag, maar had je hem niet graag zelf willen aanhouden?

Loewenprinz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 00:55

Paardenfann4 schreef:
Jij ook gefeliciteerd, het is echt een waanzinnig knap veulen. Wat zijn jouw plannen met hem voor de toekomst?

Hij mag de komende jaren eerst even lekker opgroeien in een hengsten/ruinen clubje. Als ie zich gedraagt en goed ontwikkelt, dan als 3-jarige naar de hengstenkeuring. Als ie het goed doet mag ie 1 seizoen dekken. Daarna komt ie op een hele fijne stal met groepshuisvesting aan de duinen te staan en zal ik langzaam met z'n opleiding gaan beginnen. Ik hou zelf van zowel springen als dressuur dus hopelijk hij ook straks

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 01:32

Gefeliciteerd Muronia met het geweldige resultaat! En uiteraard Loewenprinz ook gefeliciteerd met de resultaten en aanschaf van dit leuke veulen <3 Zou leuk zijn als je foto's van hem blijft delen! Ik vind hem ect gaaf! Ben zo benieuwd hoe hij uit gaat groeien!

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 02:11

Gefeliciteerd allebei met deze prachtige man ! Leuk dat hij een kans als hengst gaat krijgen, ik denk dat dit een geschikte kandidaat gaat worden als hij gezond op mag groeien :j

Succes op de nationale keuring !

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 07:59

Loewenprinz schreef:
pien_2010 schreef:
Proficiat! Stiekem had ik gehoopt dat de nieuwe eigenaar dit topic zou openen daar je in een ander topic had geschreven dat ze veel foto's had gemaakt.

Een deel van de foto's die zijn geplaatst zijn door mij gemaakt (met logo FH erin), ik ben de nieuwe eigenaresse

Wat leuk dat je je meldt. Welkom!
Proficiat met de resultaten en dat je dit paard voor de kampioen schappen al gekocht hebt. Heel leuk en ik volg je paardje graag.

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 08:04

Wat leuk, gefeliciteerd!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 08:54

Loewenprinz schreef:
Paardenfann4 schreef:

Hij mag de komende jaren eerst even lekker opgroeien in een hengsten/ruinen clubje. Als ie zich gedraagt en goed ontwikkelt, dan als 3-jarige naar de hengstenkeuring. Als ie het goed doet mag ie 1 seizoen dekken. Daarna komt ie op een hele fijne stal met groepshuisvesting aan de duinen te staan en zal ik langzaam met z'n opleiding gaan beginnen. Ik hou zelf van zowel springen als dressuur dus hopelijk hij ook straks

Gefeliciteerd met de aankoop van dit knappe dier.

Zo te lezen is hij met zijn neus in de boter gevallen en heeft hij een heel fijn nieuw huisje gevonden.

Dus ja, blijf maar veel beeldmateriaal maken en het zou super leuk zijn als hij naar de hengstenkeuring mag gaan en ggk zal worden. Ook voor Muronia een kroon op haar werk denk ik. :)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 09:13

Loewenprinz schreef:
Hallo aan alle Löwenprinz Fans

Ik ben Felicia, de nieuwe eigenaresse van dit knappe veulen. Ook ik was erg trots op hem, hij was erg relaxed en cool en zette z'n beste beentje voor!

De foto's met het logo FH erin zijn door mij gemaakt, ik ben namelijk toevallig paardenfotograaf (Instagram: @feliciaheres), er zullen dus altijd voldoende foto's van Leon gemaakt worden haha.

Hopelijk blijven jullie Leon en zijn ontwikkelingen volgen...

Groetjes
Felicia

Gefeliciteerd met deze beauty!
Hoop dat je foto’s blijft delen :j

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 09:16

De foto's zijn prachtig! Wat een stoer paard/veulen! Hij is heel dapper.

Proficiat met je knappe aanwinst, Loewenprinz. Zo te zien heb je een toppaardje gekocht. Ik ben benieuwd naar het verhaal dat jullie samen gaan schrijven. Het klinkt in ieder geval veelbelovend!