Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rivendell schreef:Gaaf veulen! Gefeliciteerd.
Ik vind alleen een touw halster op de wei nogal link
Pandora2 schreef:Ik vind jouw studie en onderzoek ook bijzonder interessant moet ik zeggen.
Valt daar ergens openbaar over te lezen ter zijner tijd ? En natuurlijk benieuwd naar de eerste wedstrijdjesIs dat een soort van halter class ?
Citaat:Ik kijk er wel erg naar uit om haar volgend jaar uit te brengen op wedstrijd, in de onderdelen waarbij je een stukje aan de hand stapt en draaft en dan beoordeeld wordt op exterieur en kleur. Je hebt ook longeer onderdelen voor jaarlingen maar daar zit ik zelf niet zo op te wachten met een jong paard. Maar in de hand en misschien een obstakel parcours (voor de ervaring) zie ik wel zitten!
balance schreef:Die L mist toch wel.. in de titel
Maar zonder gekheid: heel benieuwd hoe jullie die show gaan ervaren.
BriPi schreef:Uhm hallo leuk pennyverhaal! Wat leuk om dit te zien en te lezen! En wat een plaatje! Echt heel veel plezier ermee! Ook superlief van de eigenaresse!![]()
Dat van die shows voor jaarlingen (en longeeronderdelen) klinkt interessant, ik ben heel benieuwd hoe dat uitpakt volgend jaar. Laat je het wel weten (inderdaad misschien een volgtopic)? Ik verwacht over een paar jaar wel een boek over jullie avonturen he? Te leuk dit!
Dandelion07 schreef:Oh dat lijkt me zo leuk! Zo iets is er in nederland niet echt? Of kom ik gewoon zulke dingen nooit tegen? Maar mocht je hier dingen blijven plaatsen of een ander volg topic aan maken dan volg ik zeker
DuoPenotti schreef:Wat een knap dier!!
gefeliciteerd.
Hoe groot gaat ze eigenlijk worden?