Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BillyJ schreef:Ik kan de foto's momenteel niet zien (kan door werk PC komen), maar wat leuk!!!
gefeliciteerd TS!!!
Kan niet anders dan een prachtig veulen wezen!
Ga je haar zelf aanhouden?
NikkiDeKerf schreef:Wauw... Ze is beeldschoon! Die eerste foto maakte me direct verliefd.
En wat bijzonder van zo'n lijn. Perfecte naam heb je haar gegeven ook
Elanor schreef:Wat een plaatje! Gefeliciteerd!
karuna schreef:Oh wat een zoete fotos en wat is ze mooi. Mooie naam betekenis ook.![]()
Enige wat volgens mij ook rastypisch is dat ze er wat vaag uitzien.Vaag in de zin van ze zijn al een bonk spieren maar ook tegelijk heel erg bottig en hoekig. De snelheid zie je er gewoon van af zo jong als ze zijn. Er zit geen overbodig stukje vlees op, dat is alleen maar gewicht meeslepen lijkt het
Winged schreef:Wat een mooie dame!Gefeliciteerd!
wat ga je met haar doen?
RianneH schreef:Wat een plaatje
Dido2316 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een heerlijk diertje is het toch! Driedubbel genieten deze foto's!
Dilan93 schreef:Ohh wat een leukerd!
Heb geen ervaring met het ras, maar vind ze echt wel wat hebben als ik ze op foto's/ filmpjes zie.
NatasjavE schreef:Oh wat is ze prachtig!!![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
ingvdh schreef:Wat een prachtig veulen!![]()
Ik vind het zo mooi dat haar botten zo zichtbaar zijn, daarnaast ook al een aantal spierbundels.
Geniet er maar van!
Emj_23 schreef:Gefeliciteerd! Wat een knapperd!
fleurtjeuh schreef:Oh ze is zo knap
Ben echt verliefd!!
Morganlefay schreef:Wat een mooi veulen. De oortjes en de bouw, zo kenmerkend en inderdaad kracht en gratie.
Wat betreft de droom. Niet zo vreemd je merrie is heel duidelijk in haar zijn.
ShaNel16 schreef:Ik blijf verwonderd over wat een super schoonheid ze is geworden zeg!
Al moest het zo wel zijn met van die super mooie ouders natuurlijk.
En de naam past perfect bij haar
kimmie261 schreef:Wauw Josav, wat een ongelooflijk knap veulen weer, phoe he, die kleur ook... Mag ze nu blijven, of gaat ze alsnog verhuizen?
Neon schreef:Wat een prachtige naam voor een prachtig paard!
Spruit schreef:Oeh
Yavanna schreef:Wat een plaatje Jorieke en haar naam is ook erg mooi. Had wel een idee dat het met een M zou beginnen
Heb je voor haar ook al wel gegadigden? Zeker met zo'n lijn erachter moet dat geen probleem geven ( op je gevoel na dan...) Maar voorlopig mag je nog even van het meisje genieten.
Maaike_Indy schreef:Wat een plaatje is het geworden. Echt een heel aansprekend veulen!
shaddy82 schreef:Wat is ze mooi![]()
Prachtige foto's ook
AmyJamess schreef:Verliefd![]()
Wat een plaatje.
Gefeliciteerd!
Sansa schreef:Ze is zo leuk!
Fnanne schreef:Wat is ze prachtig
Gefeliciteerd
amigamia schreef:Wat een prachtig veulen .
Ga je nu geen spijt krijgen als je der verkoopt.
mariettek schreef:Wat een bloedje van een veulen! Zoveel been en zoveel expressie! Een echte jackpot
Lipstick schreef:Wauw, wat een knap veulen!
Gefeliciteerd!
Siamsmeesje schreef:Wat een prachtige naam
Nogmaals gefeliciteerd met dit prachtige meisje, ik ben stiekem verliefd op d'r
culaccino schreef:Inderdaad, wat bijzonder om zoveel spieren en zo te zien. Zo atletisch! Prachtige naam hebben jullie gekozen. Lekker genieten van die kleine toverbal! Je ziet het verkleuren inderdaad al een beetje op de foto's; tof
hasufel schreef:Dat atletische inderdaad! En geen gram teveel
Hele mooie foto’s ook
JoSav schreef:fleurtjeuh schreef:Oh ze is zo knap
Ben echt verliefd!!
Je mag komen veulen knuffelen of is dat gevaarlijk?
JoSav schreef:Siamsmeesje schreef:Wat een prachtige naam
Nogmaals gefeliciteerd met dit prachtige meisje, ik ben stiekem verliefd op d'r
Ze heeft ook wel een hele zachte uitstraling hè?Moet maar niet te hard zeggen dat ze te koop is?