Daar is ze: Neo Nareya (Paint X Warmbloed)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sharonsemme

Re: Daar is ze: Neo Nareya (Paint X Warmbloed)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 13:35

Wat een prachtig veulen, maar ook de mama, wauw!! <3
Mooi ook om te lezen waarom je deze hengst hebt gekozen. Wij hebben precies hetzelfde gedaan, en geen dag spijt van gehad!!

Mocht ik je nog een tip mogen geven, niet verkopen en lekker van genieten :') <3

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 14:22

sharonsemme schreef:
Mooi ook om te lezen waarom je deze hengst hebt gekozen. Wij hebben precies hetzelfde gedaan, en geen dag spijt van gehad!!

Uit nieuwsgierigheid, kunnen nakomelingen van deze hengst uberhaupt ergens een vol papier krijgen?

Zijn goedkeuring bij IHW is niet meer online terug te vinden, verder staat hij bij AES geregistreerd maar zeker niet als dekhengst, en dat IHW verhaal is sowieso redelijk apart om het maar zo te noemen.

Kimmsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-22 16:36

Fly_high schreef:
sharonsemme schreef:

Uit nieuwsgierigheid, kunnen nakomelingen van deze hengst uberhaupt ergens een vol papier krijgen?

Zijn goedkeuring bij IHW is niet meer online terug te vinden, verder staat hij bij AES geregistreerd maar zeker niet als dekhengst, en dat IHW verhaal is sowieso redelijk apart om het maar zo te noemen.

Vorig jaar stond hij nog op de website van het IHW als goedgekeurd dekhengst. Hengstenhouder zat ook in het bestuur, maar ik weet niet wat er exact is voorgevallen maar nu in ieder geval niet meer. Al zijn hengsten zijn ook van de website af.

Inmiddels is Nocturn ook verkocht en geruind en wordt momenteel onder het zadel gebracht.

Ik hen geen verstand van stamboeken maar als ik de hengstenhouder moet geloven zou ik bij het NRPS maar ook IHW moeten kunnen registreren. Ik vind dat zelf niet het allerbelangrijkst maar ga me daar binnenkort in verdiepen.

sharonsemme schreef:
Mocht ik je nog een tip mogen geven, niet verkopen en lekker van genieten :') <3

Nou, daar neig ik anders ook naar! Ze is zo aandoenlijk en als ze straks in beweging en maat wat van vaders heeft meegepakt ga ik haar sowieso niet weg kunnen doen, haha.

Kimmsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-22 16:38

Bellatrix schreef:
Heel knap!
Blijft ze?

Waarschijnlijk blijft ze wel. Ik wil alleen niet dat het ten koste van mijn huidige paard(en) gaat dus heb mezelf gezegd dat als ik over 4 jaar nog steeds niet lekker 5x per week tijd voor Eyo (de merrie) heb, het veulen na het beleren de verkoop in gaat.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-22 06:37

Wat een snoetje <3 snap dat je die foto aan de muur wil, mega schattig <3

CairnTerrier

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-22 08:37

Wat een knap ding <3

Kimmsel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-22 20:31

anoukwendy schreef:
Wat een snoetje <3 snap dat je die foto aan de muur wil, mega schattig <3

Dankjewel!

lalachico