__elise__ schreef:Wat een leuk veulen!
Vooral de moeder vind ik erg knap ook, heel herkenbaar oog! Prachtig om te zien... Ik heb een merrie gehad uit dezelfde moederlijn. De moeder van jouw merrie, is de oma van mijn merrie. Zij had hetzelfde, betrouwbare oog als die van jou, Favottie H. Heel mooi om zo tegen te komen
[ [url=m/ei8kpA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit, stiekem vind ik het wel een beetje jammer dat je de 'Ottie-naam' niet hebt voortgezet
Wat leuk om zo familie tegen te komen!

En wat je zegt over de naam, ik heb er zeker over nagedacht, maar ik kon er echt niks leuks van maken

3timesmom schreef:![]()
Wat een leuk veulen.
Ik heb ook een San Remo merrie en heb ook met de gedachte gespeeld om ze te laten dekken met For Ferrero. Maar door allerlei omstandigheden was het er niet van gekomen. Nu ik dit zie krijg ik er toch een beetje spijt van dat ik het niet heb gedaan haha.
Gefeliciteerd en geniet van je mooie veulentje.
Jammer dat het er niet van gekomen is! Nu gaat het niet meer lukken? Ik had uit deze merrie graag meer eruit willen halen wat erin zat, maar op deze manier kan ik er gelukkig alsnog van genieten + dat het een fantastische moeder is!
salatiga1995 schreef:Wat een vreselijk knap veulen! Afgewerkt tot in perfectie
Blijvertje?
Dankjewel! Blijven of verkopen moeten we nog even goed over nadenken, het liefst houd ik alles

Suzanne F. schreef:Wat leuk, ik noemde de Cadmus x Hurricane maar ze gaat zelfs terug op nog een generatie eerder, de L’invasion. Dan is Avottie een zus van Nannet. Wat bijzonder dat die stam in zoveel vertakkingen zo goed fokt.
Oh Bolgerijse kade, daar kom ik niet heel vaak maar ik zal eens opletten of ik een knap snuitje van Sjaan zie volgende keer.
Ik vind het inmiddels reuze interessant om zo’n stamboom uit te pluizen, dus ik ging even zoeken wat je zei