Prachtig jackpotje heb je gekregen en wat een heerlijke foto's, ook die met de bal!
Ik wil nog heeeeeel veel foto's zien van kleine knappe Nimue!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wel compleet anders. Nim is meer Kirs, Vu is uuuh erg zichzelf zullen we maar zeggen
. Ik had van de winter even een dip in mijn relatie met Vu, maar we zijn nu weer vriendinnen
. 

Echt heerlijk!
Kirs is ondertussen alweer 17, ik voel me oud haha. Francine denk ik he
, lang niet gesproken. Leuk! Hoe vergaat het jou?

Dat gaat helemaal goed komen met Nim op de keuring. Ze zwééft

Doet Nim eigenlijk ook aan boomknuffelen?
dankje
ze weigert nu al soms om Nim te laten drinken, beetje sneu met een 9 dagen oud frummeltje erbij. Ben er dus scherp op dat Nim wel genoeg krijgt. Maar ik denk dat we zodra het kan er oppas bij moeten gaan zetten, ik hoop dat ze wat guller is met de melkbar als kind voor al het andere 'gedoe' bij iemand anders aan kan kloppen.
dus ik hoop dat we vanaf volgend weekend langzaam kunnen gaan faseren naar Relpda (heeft mijn voorkeur) of Vu erbij. Denk dat we dan eerst even het sluisje weghalen en als ze het hek niet meer aan gort trapt en het weer is goed dan kunnen we gaan nadenken over een oppas echt in de wei zelf erbij. En dan uiteindelijk weer in de volledige groep, maar als Relpda erbij lukt kunnen we mooi Vu (en Kruse) wat strak op dieet houden met het komende voorjaarsgras en dan kunnen Kirs, Nim en Relp juist wat ruimer in het eten. Dan hebben we de voedselbehoeftes mooi bij elkaar. Met Vuutje ben ik een beetje bang dat die binnen no time bevangen staat als die mee gaat eten met een lacterende merrie en opgroeiende jonkies.

het is er nu een beetje uit, maar die heeft tussen 2 en 4 jaar oud echt systematisch bomen aangevallen als we buiten een rondje deden
. Nu blijft het bij kont draaien, zodat de bomen wel weten dat ze serieus is