Blijf het ook zeggen haha: Zowel mams als baby zijn echt perfect! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eelmo schreef:Da's een knap demonenkind hoor, hij is echt perfect! 4x hoog wit en een brede bles, wat wil je nog meer?En zelfs een verstopt wit streepje onder zijn kin. Hij is prachtig!

En stiekem ook een vader al doet ie wat stoerder. Maar mijn man is ook helemaal gek met 'm. Is zo mooi om te zien hoe dit kleintje mijn man helemaal in palmt. 
Sam mocht tot vandaag niet in een straal van 10 meter van de kleine komen (en dus ook niet bij Rêve.) maar nu het regent wilde ze toch wel erg graag bij elkaar staan. Dus de kleine werd tussen Sam en Rêve ingenomen en samen hebben ze het weer getrotseerd. 
Hij kwam dus ook tot de conclusie dat Sam zijn buik lager hangt dan die van moeders dus dat dat niet zou lukken. Uiteindelijk is hij tussen Rêve haar voorbenen gekropen en zo gaan staan.
van harte met dit plaatje!
Hij vindt alles prima, is graag bij mensen en weet ons al goed te vragen wat ie wil.
Als we ze 's avonds op stal zetten komt ie bedelen om gekroeld te worden boven zijn staart. 
zijn remmen deden het net vrij laat.
we hadden allemaal een hartritmestoornis toen ie bijna tegen de deur aan knalde volle galop.

Volgens mij had ie zelf niet door dat ie nog sneller kon en was ie dat nog aan het verwerken toen de deur al dichtbij kwam.

Dus bijna een week oud op deze foto's. 

heel mooi dier!
Inmiddels gaat ie al mooi achterwaarts voor druk.
happen doen we ook al niet meer.
Dat ie nog geen tanden heeft betekent niet dat ie de gewoonte mag aanleren want die tanden komen vanzelf wel.

Het is een heerlijk meewerkend en intelligent veulen. 
Als ie gaat rennen gaat ze er achteraan.
Maar Rêve was de eerste dagen in staat om hem stuk te maken.
Toen Rêve eenmaal ietsje redelijker was hebben we Sam er weer bij gelaten en die heeft eigenlijk vrijwel meteen beslist dat hij de kleine ook beschermde.
Máár hij leert hem ook manieren. Als ie te brutaal is legt hij zijn oren plat en maakt hij duidelijk wat de sociale regels zijn.