Wat een mooi paardekind! Ik vind Morris een mooie naam!
is dat een plaatsnaam ja?
Mellow
Geplaatst: 19-05-21 10:09
Wat een leukerd. Zoals je over hem praat schoot deze naam mij te binnen, beetje apart misschien maar ik gooi hem er in: mazing'a. Op zijn Engels en dan dus amazing. Zie nu dat je hem vernoemd wil hebben naar een stad. Oepsie.
Laatst bijgewerkt door Mellow op 19-05-21 10:18, in het totaal 1 keer bewerkt
uhm, Maurik en Mander zijn zeker weten plaatsnamen
Luckystory
Geplaatst: 19-05-21 10:36
Kruloortjes betekenen normaal dat een veulen nog wat prematuur is. (Kraakbeen in de oorpunten nog niet volledig aangelegd) Dus meestal doet dat alarmbellen afgaan. Maar die van jou heeft duidelijk nergens last van. Prachtig veulentje!
Ineke2
Geplaatst: 19-05-21 10:42
Qimm schreef:
uhm, Maurik en Mander zijn zeker weten plaatsnamen
Nooit geweten dan sorry
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-21 10:52
Wow wat een reacties op mijn kleine ventje! Super leuk om te zien dat ik niet de enige ben die hem zo fantastisch vind.
En een naam uitkiezen wordt nog niet echt makkelijker gemaakt zo haha. Ik heb besloten dat ik voor het weekend een naam moet hebben, want dan wil ik hem registreren.
Klopt inderdaad luckystory, alleen hebben ze dan meestal in het hele oortje een krul zitten en zijn de oortjes slap (floppy ears genoemd), maar dat heeft hij niet, echt alleen de puntjes hebben een krulletje en geen slappe oortjes, verder ook geen enkel teken van prematuur of iets. Zelfs bijzonder sterk geboren. Hij heeft er ook 354 dagen over gedaan, lang genoeg vond ik.
Vanmiddag ga ik nog meer foto's van hem maken met hopelijk wat meer actie foto's, hij begint nu echt zijn lange stelten te ontdekken en hopelijk schijnt de zon dan ook.
Mirjam79
Geplaatst: 19-05-21 11:30
Wat een mooie heb je daar Volgens mij heb ik Madrid nog niet voorbij zien komen, klinkt wel stoer