schitterende baby, ga je hoge ogen mee gooien op de keuring als die doorgaat
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-21 13:55
Mer. Dat denk ik ook wel alleen hebben wij geen keuring meer in de buurt helaas. Ik denk dat we weer iets van een thuiskeuring gaan organiseren hier in de buurt. Het is gewoon geen doen om even 2 uur te rijden met trailer. Terwijl ik meer paarden heb voor de keuring wat dus ook niet te organiseren is met vervoer. Zometeen heeft wild Thing ook nog een veulen, en Nigrante kan voor de stamboek opname en hopelijk ster predicaat.
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-21 13:58
Wie me op insta volgt heeft wellicht het filmpje al voorbij zien komen in het verhaal. Ze is zegmaar nergens bang van Waarom langs de bak als je er ook over kan
Whaha briljant... ze gaat er.in ieder geval ruim overheen
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-21 13:55
Rosareina wordt een stoer dametje
Helaas geen speelmaatje voor haar gisteravond is mijn andere merrie bevallen, zij had placentitis. Helaas heeft het veulen het niet overleefd. Het was een zwart hengstveulen
Ik had al gereageerd op de app en las het op facebook ik vind het echt heel erg voor jullie. Heel veel sterkte. Wij hebben er ook maar 1 straks (hoop ik), mijn merrie had in oktober al verworpen dus niets meer van te zien. Dikke knuffel....