Bedankt iedereen. Helaas heeft het noodlot toegeslagen. En staat ze nu op de kliniek met één oog minder en een verbrijzelde oogkas.. Afgelopen nacht direct geopereerd. En ze is weer stabiel.. Maar er kan nog genoeg fout gaan. We duimen hier erg hard
Jemig wat vreselijk! Zo’n prachtig stoer veulen ineens zo fragiel.. Wat is er gebeurd? Heel erg veel sterkte toegewenst, ik duim voor jullie dat ze goed herstelt.
Mijn vriend heeft haar woensdag avond zo in het land aangetroffen. Wellicht is ze tussen de beide merries terecht komen. En een trap gehad. Ze had ook nog wat schaafwonden op haar benen aan de andere kant.. Maar niemand heeft het gezien. Dus het blijft een raadsel.
Gister was ze nog erg sneu met zichzelf. En waren de dierenartsen ook nog wat onzeker over haar.
Tussen de middag ben ik vandaag even langs geweest. En toen was ze weer wat alert, kwam ze even bij mij snuffelen en knabbelen ze alweer op wat stro. Maar er was helaas geen DA die mij een update kon geven.
Haar huidige situatie
Willemiens
Geplaatst: 30-05-20 09:45
Jeetje zeg Kevinsky, is echt niet niks. Het blijft nog steeds een prachtige dame ondanks haar oogje Waarom is de DA onzeker over haar?
Wat een nare wending zeg, ik duim voor een goed herstel.
Lithya
Geplaatst: 30-05-20 12:52
Verschrikkelijk balen Marije van het ongeluk. Hopelijk knapt ze snel op, dat ze weer fijn mee naar huis mag!!
kevinsky
Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-20 19:56
De DA was eerst wat onzeker omdat een botsplinter door een groot bloedvat in haar hoofd was gegaan. En daar kwamen ze pas tijdens de operatie achter. En de kas dat het ging lekken en knapte was best aanwezig.
Maar nu een week na haar ongeluk maakt ze het goed. Ze is weer thuis en is ook weer heerlijk vrolijk en dol op knuffels en aandacht.
Ah jeetje wat heftig! Maar wat goed om te lezen dat het nu best wel goed gaat met haar. Wat zul je ontzettend geschrokken zijn!
kevinsky
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-20 13:39
Wat lief dat iedereen hier ook nog mee leeft
De moeder was de eerste dagen erg beschermend over kleine Phill. Nu is ze weer gezeteld
Ik was van woensdag avond tot we haar zaterdag weer op mochten halen er gewoon ziek van! Ondertussen went het al wat en vind ik haar nog steeds erg knap
Nog 3 dagen medicijnen. En dan komende vrijdag op controle. Ik ben erg benieuwd hoe het er uit ziet onder het verband.
Nog even een fotootje van madam met ontbijt op bed
Ik kende een polopaard met een oog dat zich prima redden hiermee! Hopelijk knapt jouw kleine frummeltje gauw op van dit nare ongeluk. Het is een knap veulen om te zien
Ik duim voor vrijdag, en ook Chacco Blue loopt met Lucian a Diniz in de internationale springsport met. 1 oog. Natuurlijk had jij en ook wij het liever anders gehad.
hveen
Geplaatst: 09-06-20 21:59
Cute
kevinsky
Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-20 22:46
Vanmorgen op controle geweest op de kliniek. Haar ooglapje en hechtingen zijn er uit gehaald.
Ze waren erg tevreden over haar. En we hoeven ook niet meer terug. Ik was al zo gewend aan haar lapje. Dat we nog wel even moeten wennen aan het 'gat' wat er achter zit. Je kan ook duidelijk zien dat ze wat van haar schedel heeft gebroken. Maar ik denk dat ik er over een week alweer heel anders tegen aan kijk
Ze mocht vandaag ook weer lekker naar buiten met mama! Die twee waren zo gelukkig De afgelopen 2,5 week heeft ze zich nog steeds door ontwikkeld, ondanks alle narigheid. Ze moet weer sterker worden en conditie opbouwen. Maar dat komt wel goed!