Ga je ze nog bij elkaar doen over een bepaalde tijd?
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-20 19:10
Jolien87 schreef:
Ah gossie, wat een trotse oma zo. Hoe reageert de kudde op elkaar nu Shiloh erbij is gekomen?
Vaak staan Daisy, LaVie en Bella in de buurt van Fi dr stukje en Fi iets verder van het draad, maar wel in de buurt. Shiloh vindt de andere paarden interessant, maar mag er niet heen van mama, want dan komt Fizilla even om de hoek. Maar o wee als die drie weglopen van Fi dr draadje, dan staat ze heel beteuterd te kijken LaVie wil denk ik heel graag spelen (deed ze met Déjà ook) en Dais kijkt geïnteresseerd, maar die houdt niet van veulens, dus dat blije hoofd is schijn
Dido, hij is heel groot! Volgende week donderdag wordt Fi gescand en is hij precies een maand oud, dus dan gaan we een poging tot meten doen
Syrianda, ik zet mijn merrie met veulen altijd twee weken zo, zodat de baby kan wennen aan 24/7 buiten, nog wat sterker kan worden en de over het draad alvast kennis kunnen maken. Na 2/3 weken zet ik ze bij elkaar.
Moniquex
Geplaatst: 27-04-20 20:58
Prachtig!! Wat een uitstraling en power
Ben nu al benieuwd naar je combinatie met Cas
Syrianda
LaVie vindt Shiloh erg interssant en wil volgens mij heel graag spelen. Fi laat ze ietsjes dichterbij elkaar. Maar deze snuffel ging nét en toen kwam Fi toch even Fizilla-achtig dreigen
En kijk! Zo’n zelfde foto met Fibaby en Ti, achter het zelfde draadje
Te schattig! Ben je niet bang met de regen aankomende tijd in combi met lage temp. Dat het te koud word?
Cynthia82
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-20 09:01
Ja, gaat echt snel hè? Hij is alweer bijna een maand oud...
girlyggirl, ik vind de eerste regen altijd heel erg, ja. Zeker omdat dat in dit land nooit een buitje is, maar gelijk 11 graden en 24 uur lang regen. Maar als ik dan bij ze ga kijken, is hij veel blijer en actiever dan wanneer het warm en zonnig is en de vliegen hem gek maken. Het zit veel vaker in ons hoofd dan dat ze er echt last van hebben, gelukkig