Dido2316 schreef:Mag ik stiekem hopen dat deze ook naar een Bokker gaat zodat we hem nog kunnen volgen, net als met Déjà?
Hij is zó leuk!
Dat mag, dat hoop ik zelf namelijk ook 
Flux schreef:Shiloh! Wat een plaatje zo zeg! Wanneer komen er Déjà / Shiloh vergelijk foto's? Ik zie zo in beide wel veel gelijken hoor!

Ik heb Grote Broer verteld dat hij nu een Grote Broer is. Ik denk dat hij de taak serieus neemt want hij kon eindelijk eens luisteren tijdens z'n training

Ik zal van de week als ik meer foto's heb eens kijken. Déjà was al wel bonkiger toen hij net geboren was.
Neon schreef:Ik overweeg wel of ik hem met sttikje overneem

Ik weet wat er gebeurde toen Flux overwoog om mij een PB te sturen voor Déjà 
O Eff, ik heb zo'n zin in zaterdag! Ik zie nu al zo veel mooie fotomomenten voorbij komen en dan sta ik daar met mijn Iphone. Best leuke plaatjes, maar niet in vergelijking met jouw foto's 
Syrianda schreef:Oh ja Deja was ook al zo knap.....
Wil jij alstublieft stoppen met zulke mooie veulentjes fokken.
Kan er niet meer tegen.

Eehhhmmm... nee
Als het goed is, komt er volgend jaar weer eentje
YWC schreef:Gefeliciteerd met deze mooie jongen.
Fiore staat er trouwens ook prachtig bij.
Dankje!
Echt he, Fi glimt als een idioot. Knappe pony 
Melvern schreef:Het is wel een heel knap mannetje. Het is niet wat je besteld had maar gelukkig ben je wel blij met hem. Ik vind het super knap. Hij wordt net zo knap als de andere kerels die je hebt gefokt, dus dat komt vast goed.
Geniet van de mooie man en zijn mooie mama en van harte gefeliciteerd met dit wondertje
Tuurlijk ben ik dolblij met hem 
Als ik altijd krijg waar ik op hoop, heb ik ook een probleempje 
En de rest natuurlijk ook bedankt voor de lieve woorden 
SPAM!!